Borstvoeding en flesvoeding

Sejejo (hopelijk goed getikt)

ik snap het wel hoor dat je wil afbouwen ivm je werk. Want ook al heb je het recht, als je bij een nieuwe werkgever begit, dan is dat recht misschien ver te zoeken.

Je kan er in je proeftijd uitgeknikkerd worden zonder opgave van reden, en ik geloof ook zeker dat het gebeurd als vrouwen in die periode hun recht opeisen.

Ik zou als ik jou was gewoon lekker proberen op de andere tijdstippen door te gaan zeker als jij en je kindje er van genieten. Want of het nou zin heeft of niet (qua voeding) dan is het toch gewoon prettig en het zal in ieder geval niet slechter zijn dan alleen maar flessevoeding.

Miep
 
Ik zou lekker proberen BV te blijven geven smorgens en savonds. En lukt het niet, dan heb je je best gedaan en dan ben je vooral heel blij dat er ook flessemelk bestaat.
Zelf heb ik tot 5 1/2 BV gegeven en gekolft op mijn werk, maar dat vond ik een heel gedoe en het was ook best wel eens frustrerend, als het weer eens niet goed wilde en ik maar met een heel klein beetje melk thuis kwam.

Ik heb smorgens en savonds geprobeerd BV te blijven geven, maar dat was binnen 2 weken niets meer.

groejtes
greet
 
Onze dochter is nu 15 maand. Ik geef nu  al een hele poos alleen nog maar s morgens bv. Volgens mij ben ik met ca. 11 maand gestopt met de avond voeding. Ze heeft heel lang wel bv via de fles gekregen omdat ik een redelijke voorraad had opgebouwd. Wel heb ik tot 9 maand 3x op het werk gekolfd.
Het zal dus een kwestie van proberen zijn. Bij mij is het gelukkig goed gegaan en het is s morgens beregezellig met het voeden.
Succes.
 
Terug
Bovenaan