Borstvoeding en flesweigeren, help!!!

Fijn dat het gelukt is!

Wij waren ook even in paniek vlak voordat ik weer moest gaan werken. We hadden mijn zoontje eerder al wel een flesje gegeven met wat gekolfde mm er in en dat had hij toen gedronken. Maar vlak voordat ik weer moest werken, weigerde hij opeens .

Na vaker proberen lukte het ons uiteindelijk gelukkig ook weer!

Groetjes,
Helena
 
Hallo,
Ook mijn zoontje wilde niet aan de fles net voordat ik aan het werk ging. Ik heb veel gehad aan het advies van het consultatie bureau: 1 keer per dag de fles aanbieden en als hij/zij weigert dan geen borst aanbieden maar gewoon wachten tot de volgende voeding. Het was best lastig, want je kind eten onthouden is niet leuk, maar we hadden ons voorgenomen om dit echt door te zetten. Na 6 dagen dronk hij dan toch de fles. Het bleef de eerste periode maar kleine beetjes (80 ml) maar gelukkig kreeg hij het ritme te pakken en nu drinkt hij de fles in no time leeg! Ik kan me bijna de wanhoop van een paar maanden geleden niet meer voorstellen!
Ik heb ook nog wel veel gehad aan de ervaringen van moeders die op het forum van borstvoeding.nl staan (lees ook links en artikelen op die site).
Veel succes!
 
Terug
Bovenaan