borstvoeding en ritme

Mijn dochtert is nu 7 maanden en ik geef nog steeds borstvoeding (naast fruit en groente).
Vanaf een maand of 3,5 a 4 kreeg ik echt een ritme. Toen kwam ze om de 3 a 4 uur en 's nachts sliep ze van 0.00 tot 08.00 uur.
Ik liet er overdag maximaal 4 uur tussen zitten (maakte haar er voor wakker, wat meestal niet hoefde) en 's nachts liet ik slapen en zag ik wel wanneer ze kwam.
Het is even volhouden maar het komt goed.
En te weinig voedingsstoffen, dat is niet zo hoor!Ben je bang dat je te weinig voeding hebt, dan moet je vaker aanleggen en komt het goed. Nooit zomaar al beginnen met bijvoedingen, want dan loopt de borstvoeding zowieso terug. Het is een kwestie van vraag en aanbod. ZOlang er maar een stijgende lijn in de groei zit is het prima. De ene keer groeit een kindje meer dan de andere keer.


groetjes,
Willemijn
 
mijn dochter krijgt ook bv en zij komt ook waneer ze wil drinken.
de ene keer is het twee uur de andere keer vier uur en nu in een keer zit er zeven uur tussen.
ik kan wel op de zelfde tijd beginnen maar dan heeft ze zo iets van ja daag ik wil dan eten en niet waneer jij denkt dat ik wil eten.
nu komt ze ook in een keer s`nachts weer twee keer.
ze is zes maanden en wil alleen nog maar bv hebben en de groente en zo niet.
op het buro zeggen ze als ze goed groeit is er niks aan de hand en heb je voeding zat.
geeft haar wanneer ze wil hebben dat is het beste.
geef het niet te snel op het zal zonder zijn.
veel succes veder
een moeder die ook bv geeft.
 
Terug
Bovenaan