borstvoeding en ritme

Hoi,

Mijn manneke is ook veeel mooier dan een klok. En hij weet ook precies wanneer hij wil drinken. Dat ritme komt wel langzaamaan. Hij zit nu op 6 a 7 voedingen per dag. en sinds afgelopen woensdag slaap hij door!!!!! tot ongeveer 5 a 6 uur. Zijn laatste voeding is wel een fles hypoallergeen melk. Ik heb zelf namelijk net niet genoeg. En nu kan ik dus de avond afkolven.

Afgelopen weekend zijn we wezen kamperen met mijn zus en nicht en de kinderen (zus 10 maanden en 3 jaar, nicht 6 jaar, 5 jaar en 1 jaar) En alle kinderen werden steeds rond 6 uur wakker. Heel gezellig. En Cas heeft het geweldig gedaan in de tent. Ik had geen horloge bij me, dus ik heb geen idee hoe laat of hoe vaak hij heeft gedronken. We hebben dat maar gewoon laten komen zoals het kwam. Ook tijdens het eten.

En vandaag ga ik weer terug naar de rust en regelmaat. Tot nu toe werkt dat prima. Hij was vanmorgen half 6 wakker en om 9 uur. Dus tot nu toe gaat het perfect.

Vorige week een beetje een onregelmatig weekje gehad. Ze was eerst een beetje ziekjes van de prikjes en daarna ging ze over in een 'sprongetje' volgens mij.
Pff, de ene dag amper willen drinken en de volgende dag weer een regeldagje hebben. Beetje vermoeiend en vergt ook veel van mijn geduld...!
Maar vandaag lijkt ze weer in haar normale doen (gelukkig!). Ik geef ook nog volledig BV, ze kreeg tot vorige week 5 voedingen per dag, 7:00/11:00/15:00/19:00/22:00 ongeveer. Soms 's avond iets vaker, maar dan maar 1 kant per keer.
Vanmorgen kwam ze weer om half 7, toen wilde ze maar 1 kant, dus om half 9 de 2de kant gegeven. Daarnet geprobeerd of ze weer wilde drinken, maar ze heeft er nog geen zin in. Ben benieuwd wat haar ritme nu gaat worden. We zullen wel zien, ik voed op verzoek dus merk het wel wanneer ze weer wil!

Hoihoi,

Was ik eindelijk weer eens een keer, heb wel geregeld hier meegelezen om te zien hoe 't de andere mama's verging, maar eigenlijk door tijdgebrek niet gereageerd. Ik was jullie dus niet vergeten! Ik moet zeggen dat Milan (4-2-2009) al behoorlijk ritme heeft, hij krijgt ook nog volledige bv en zit al een tijdje op 4 voedingen per dag: 6.00/11.30/16.00/20.30. Dit zijn wel gemiddelde tijden. Gisteravond lag hij al om 19.30 uur in z'n bed en werd vanochtend klokslag 6 uur wakker. Milan drinkt ook vrij snel, binnen 20 minuten (incl. verschonen) is hij klaar. Wel grappig om te zien dat 't zo verschillend is qua drinken bij de kids. Maar ach, 't is en blijft super om bv te geven!
Groetjes en tot gauw!

Terug
Bovenaan