borstvoeding en seks

Mijn dochter in al bijna 8 maand, ik geef geen BV en toch heb ik geen zin in sex, we hopen dat de zin wel weer terug komt,en tot die tijd proberen we er met wat humor mee om te gaan,maar het is voor mijn vriend zeker niet leuk
 
Sorry hoor, maar ik moet een beetje lachen als ik die uitspraak van je gynaecoloog hoor... Ik kan me toch niet voorstellen dat hele volksstammen jarenlang aan onthouding doen (in culturen waar lang borstvoeding wordt gegeven) ;-)

Maar serieus, ik geloof echt niet dat dat met borstvoeding te maken heeft. Door de hormonen kan je vagina wel droger zijn, maar dat is met een glijmiddel prima op te lossen. Het geen zin hebben komt echt niet door de borstvoeding. Het kan wel komen doordat je leven en je lichaam helemaal op zijn kop komen te staan als je een kind hebt gekregen.

Geef het gewoon even de tijd. Misschien kun je in de tussentijd een beetje creatief zijn? ;-)

Groetjes,
Pauline
 
ik heb zekr weten gehoord/ gelezen dat het feit dat je bv geeft je minder zin aan sex zou hebben.....dat stelde mij nl nogal gerust. Zo van: he, ik ben niet de enige. En zo te lezen hiero is dat bij meer mensen zo. Ik denk dat we geduld moeten hebben. Bij mij komt het nu langzaamaan wel weer wat terug, maar nog zeker niet zoals voor de bevalling, en de frequentie ook niet. Maar ja, gewoon geduld hebben.
 
Terug
Bovenaan