Borstvoeding en vaak onzeker

Hoi Titiana,

Bedankt voor je reacties hoor. Net wat je zegt. Iedereen heeft zo z'n eigen verhaal en beweegredenen om BV of FV te geven. Als ik weer aan het werk had gemoeten (ik en man hebben eigen zaak, dus runt hij de boel nu), had ik ook nooit zo lang BV kunnen geven. Kolven gaat bij mij ook nauwelijks.
De reden dat ik zo lang BV geef, ligt ook denk ik niet alleen zo zeer aan het feit dat het beste voor mijn kind is, maar ook omdat ik een Keizersnede heb gehad. Ons kindje lag in stuit en een draaipoging mislukte. Helaas pindakaas. Ik heb dus de bevalling niet zelf kunnen doen en was vastberaden over de BV (wat je ook met een Keizersnede maar moet afwachten of dat lukt in zo'n ziekenhuis waar de begeleiding ook niet de beste was).  

Hoi Fey,

Mag ik je vragen hoe je kindje aan die flesvoeding heeft kunnen wennen? Ik heb het geprobeerd bij mijn zoontje, maar die KV vindt hij niet lekker. Kortom... hij slaapt nu nog steeds niet door, want een papje/flesje wil hij niet. Ik moet het hem eigenlijk overdag eens voorschotelen, want 's avonds is hij meestal te moe. Dan gaat hij huilen en kun je je pogingen wel staken, dat gaat er echt niet meer in.
Heb al veel geprobeerd. BV gemixt met KV... KV met Nutrix gemengd. Nutrix met BV gemengd, maar alle pogingen tevergeefs.
 
Terug
Bovenaan