borstvoeding en werken

hoi

hebben je al besloten of jullie na je verlof als je weer gaat werken ook borstvoeding wil blijven geven.
ik vind het heel moeilijk ik werk namelijk onregelmatig in de zorg en zie nog niet hoe ik tijdens mijn werk er tijd voor moet maken en hoe ik dat dan moet zien gebeuren.
geen van mijn collega`s heeft gekloft tijdens het werken... dus hun kan ik niet om tips vragen.
hebben jullie ervaring met onregelmatig werken en borstvoeding?

geen ervaring mee...helaas was bij mij de borstvoeding al op voor ik weer aan het werk ging...

Maar ik zie nu wel hoe het gaat, ze moeten je altijd de ruimte en tijd bieden om te kolven....
Dus ik zelf laat het over me heen komen, misschien is het alweer op en anders dan zien we dat tegen die tijd wel weer...

Liefs randy

geen ervaring mee...helaas was bij mij de borstvoeding al op voor ik weer aan het werk ging...

Maar ik zie nu wel hoe het gaat, ze moeten je altijd de ruimte en tijd bieden om te kolven....
Dus ik zelf laat het over me heen komen, misschien is het alweer op en anders dan zien we dat tegen die tijd wel weer...

Liefs randy

hoe het moet weet ik niet, kan je kolven op onverwachte tijden of moet je dat echt tijdens je werk doen? ik weet het niet
ik hoop wel dat bv lukt en ik dit kan doen als ik werk.

nu hopen dat iemand ervaring heeft en hier reageert

groetjes sabine

hoe het moet weet ik niet, kan je kolven op onverwachte tijden of moet je dat echt tijdens je werk doen? ik weet het niet
ik hoop wel dat bv lukt en ik dit kan doen als ik werk.

nu hopen dat iemand ervaring heeft en hier reageert

groetjes sabine

Ik heb 9 mnd gekolfd op het werk, maar werk niet onregelmatig. Ik werk wel in de zorg.

Mijn ervaring is dat je er tijd voor moet maken. Ik zou voor je weer begint met je baas gaan praten en van tevoren afspraken dat je 3x een tijd inruimt om te kolven, dan ben je dus niet beschikbaar. Kolven is een recht en je baas mag dan zorgen voor vervanging als dat nodig is.

Geef zoveel mogelijk duidelijkheid aan je collega's voor je begint, dan en dan ben ik er even niet en dan ben ik er wel. Dan is niemand je ineens kwijt en weet iedereen waar je me bezig bent.

Gewoon doen hoor! Zonde om je bv te laten crashen op kolven, het is zo leuk om langer te kunnen voeden!

Succes!

Nou dan weet ik niet hoe dat moet hoor, ik werk onregelmatig en in de jeugdzorg/gehandicaptenzorg

ik werk alleen met 4 probleemjongeren, ruimtes voor kolven kan wel (dat moet dus op bepaalde tijden? met flesjes melk op werk en thuis rondzeulen?) maar die kids gaan zich niet even 15 min gedragen tot ik klaar ben, baas kan niet 3x op een dag 15 min vervanging zorgen. dat is gewoonweg idioot om te verwachten

nou ja eerst maar bevallen, en dan kijken hoe het verder gaat. volgens mij kan je toch ook bv en voedsel combineren? bijv 3xbv en 2xgewoon?

@ sweetwicca ja dat probleem heb ik dus ook zoals jij het omschrijft ik weet niet hoe ik dat moet gaan doen.
ik hoopte dat iemand daar al eens ervaring mee had gehad. maar volgens mij zijn er weinig mensen in de zorg die kolven.

Terug
Bovenaan