borstvoeding gelukt maar niet gelukkig

Ik ben bijna 3 weken geleden moeder geworden van een dochtertje en herken het wel een beetje. Ze is met een sectio gehaald en bv kostte in het zkh teveel vechten. De borstvoedingscoach noemde haar te pittig hiervoor.

Thuis dus alles kolven en met de fles en toen kreeg ze reflux. Op aanraden van ha nu weer bv, maar mn dochter geeft haar grens niet aan dus komt er nu vaak nog melk terug. Zeker omdat ik door het kolven teveel melk produceer.

Ik heb volgende week een afspraak met een lactatiekundige (zorgverzekering vergoed). Als dat niet helpt wordt het denk ik flesvoeding, maar in het zkg kreeg ze daar enorme krampjes van dus daar zit ik ook niet op te wachten. Het is soms niet makkelijk zoiets natuurlijks...
 
Mijn dochtertje is nu twee maanden en drinkt ook heel lang aan de borst (soms langer dan een uur) ik merk dat ik na twee maanden het soms ook erg lang vind duren.

ik geef nu overdag tussendoor een flesje met kunstvoeding. Als ik savonds op de bank zit leg ik haar lekker aan dan is het ook niet erg als ze er lekker lang over wilt doen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan