Ik wil ook borstvoeding gaan geven tijdens mijn werk maar in mijn werk is het wel erg makkelijk gelukkig.
Ik werk in de kinderopvang en de baby gaat mee (dan wel naar een andere locatie maar dat is voor mij te doen). Ik kan gewoon tussendoor gaan voeden en kolven. Wettelijk gezien heb je best veel rechten (volgens mij een kwart van je werktijd te besteden aan voeden of kolven, er moet een aparte ruimte zijn, koelkast etc) maar ik hoor vaak in de praktijk dat het niet zo best is geregeld voor vrouwen die willen voeden of kolven.
Het lijkt me best lastig met onregelmatig werken, dan zal het toch op kolven aankomen en tja, een goed ritme te pakken krijgen. Ik vind t allemaal nog een beetje een ver van mn bed show maar iedereen verzekert me dat het uiteindelijk allemaal vanzelf gaat, dat ritme te pakken krijgen ;-)
Ben er wel vrij makkelijk in hoor, als het teveel gedoe is dan is een fles makkelijk gemaakt.
Sowieso eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat lopen na de geboorte met borstvoeding inderdaad 🙂
Succes!