Hoi,
Mij tip aan jou is VOLG JE GEVOEL.
Mijn eerste zoon heb ik 10 maanden borstvoeding gegeven de eerste drie maanden was dit ( na een keizersnee) erg zwaar. Hij dronk altijd ongeveer. 45 minuten. Dat is een hele lange tijd maar dat had hij nodig. Soms duurder het wat korter dan was hij binnen een half uur klaar.
Mijn tweede zoon krijgt nu inmiddels ook al 10 maanden bv. Hij drink 10 minuten dan is hij helemaal klaar. Toen hij klein was dronk hij max 15 a 20 minuten dat werd steeds korter. Dat komt omdat ze de techniek dan beter kennen. Ik vond het heel raar dat hij zo kort dronk en vroeg me af of hij wel genoeg binnenkreeg. Hij groeide goed en kwam goed aan dat is het belangrijkste!!
Zo zie je maar dat ieder kind een ander tijdbestek nodig heeft. alsje denkt dat hij dat nodig heeft moet je het gewoon geven. En hoe ouder ze worden hoe makkelijker het gaat.
De voedingen per dag worden minder en ze leren iedere dag bij. Je voeding stemt zich af op je kindje als je op verzoek voedt.
HOU VOLL!!! Dan zul je merken dat na verloop van tijd het makkelijker wordt.
Heel veel succes.
groetjes hannekequote: Ien1973 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2007 21:20:33&apos

);
Hallo,
Mijn dochtertje is nu 1 maand.
Ze krijgt borstvoeding, maar ik vind het best moeilijk.
Hoe lang drinken is nu normaal? Drinken ze bij jullie op vaste tijden? Wanneer maak je ze wel wakker en wanneer niet om te drinken?
Wie helpt mij?
Groetjes,
Ien