borstvoeding hoeveel????

Borstvoeding is inderdaad wel vraag en aanbod. Maar daar zitten natuurlijk wel grenzen aan. Als jou kindje dagenlang om de 2 uur komt dan gaat het maagje wennen aan kleine hoeveelheden. Het consultatieburo zei tegen mij dat ik dan toch de tijd tussen de voedingen moest gaan oprekken. Na ongeveer een week had ik een heel regelmatig schema! ik gaf mijn kindje toen borstvoeding op 'flestijden' dit gaat echt super. Zij is veel rusiger en ik dus ook.
 
Hoi, ik geef ook nog steeds volledig bv aan mijn zoontje van 18 weken. Ik geloof dat er bij ons bij ongeveer 12 weken een 'schema' is gekomen. En vanaf toen is hij ook veel sneller gaan drinken dus zijn we nu al binnen 10 minuten klaar, dan is het ook makkelijker vol te houden. Ik zou gewoon lekker doorgaan en je niet druk maken om schema's, komt vanzelf wel.
Succes!!
 
mijn zoontje is nu 20 weken en geef nog steeds borstvoeding.Hij wilde in het begin ook alleen maar om de 2 uur drinken.Op een gegeven momment kwam er meer regelmaat in. Vanaf dat ik weer werk heeft hij een vrij regelmatig schema.
Alleen de avonden is hij soms nog wisselvallig.Ik denk dat je soms gewoon op je af moet laten komen en niet te druk er over maken,dan gaat het in het algemeen wel goed.Had zelf ook niet verwacht dat ik er zo lang mee door zou gaan.
 
Terug
Bovenaan