borstvoeding in de nacht

Hier een juni 2010 mama,

Ik had het zelfde 'probleem'. Ik heb de wekker de eerste 3 maanden wel gezet, maar dan na 6 of 7 uur.

Ik was te bang dat de suikerspiegel te ver zou dalen.

Laatste voeding was dan meestal 23.30-24.00 en dan rond 6 uur weer en daarna om 9.30-10 uur.
Lekker uitslapen dus.

Mijn dochter slaapt nog steeds zo lekker.
's avonds om 19 uur naar bed en de volgende dag komt ze niet voor 8.30.
Overdag doet ze ook een dutje van 2,5 uur en een van 1,5 uur.
Ik hoop dat je het zelfde lot te wachten staat want het is echt heerlijk..............

wat een bofkont ben je zeg.....lekker laten slapen, als ze natte luiers heeft, tevreden is en goed groeit dan is er helemaal niets aan de hand. Ik zorgde er wel voor dat er niet meer dan 12 uur tussen de laatste en de eerste voeding zit. Fijn joh, overdag genieten en 's nachts heerlijk slapen!! Groetjes fee (maart 2011)

gewoon lekker laten slapen tot ze zelf komt! als ze dan overdag wel elke 3 uur een voeding krijgt mag ze best 's nachts slapen! deed mijn dochter ook!
en geniet zelf ook van de nachtrust!

Ik ben van het maart forum en zie toevallig jouw vraag die voor mij herkenbaar is. Ik ben nadat de kraamhulp vertrokken was bv op aanvraag gaan geven. Een kindje meld echt zichzelf wel. In principe mag er nooit meer dan 6 uur tussen zit. Maar hij of zij meldt zich echt wel voor die tijd hoor!

Terug
Bovenaan