Borstvoeding in het openbaar

Hoihoi,

ik leef nogal een druk leven en ben veel op pad dus dan ontkom je er niet aan om in het openbaar te voeden en ik heb er ook helemaal geen problemen mee!
Ik studeer en toen Arvin 5 weken was heb ik hem mee naar college genomen (de laatste van het semester) en toen heeft ie gewoon in ons 'clubhuis' bv gekregen. Ook in de dierentuin was het geen probleem: Arvin heeft gegeten in het aquarium, het omniversum en in de bus naar huis. Ik heb wel een paar bv  shirtjes en met een beetje handigheid zie je niets van de borst/tepel.
Nou heb ik wel ervaring, want mijn eerste  heeft tot 2,5 jaar bv gehad (niet dat ik zo'n fanatiekeling ben, maar het kwam gewoon  zo uit).

Liefs Nika

Hallo

Ik heb er ook geen problemen mee. Er is niets erotisch aan, ik zeg
altijd maar zo "op het strand zie je meer"!   Bij mijn oudste dochter
kon ik in een aparte ruimte gaan kolfen op me werk. Nou lekker
gezellig! Dus dat deed ik gewoon in de kantine. Kolfen en lekker
bijpraten!

Nou was laatst mijn moeder jarig en toen ging ik wel boven zitten.
Ik had geen zin in een bepaalde oom die in mijn nek ging zitten hijgen.
Komt hij gewoon naar boven, ff kijken. Ik heb hem er net niet uitgeschopt.
Maar ben wel lekker tegen hem uitgevallen!   De viezerik! Bij dat soort mensen
ga ik dus geen borstvoeding geven.

Groetjes Cindy

bedankt voor de tips over voedingshempjes.
met het mooie weer had ik een shirt aan waar ik ook boven het shirt onder mijn borst kon duwen. erg handig, maar tja echt een mooi weer shirtje. ik ga nu maar even bij de hema kijken voor die shirtjes met elastische bandjes.
vond die speciale voedingsshirtjes best rpijzig en sommige niet echt heel modieus.

Bij vrienden of familie heb ik er ook niet veel moeite mee. Zolang het maar niet te druk voor Thijmen is, want dan zoek ik een rustig plekje op, hij raakt anders overprikkeld.
Maar in een restaurant ofzo zou ik me niet op mijn gemak voelen.
Groetjes

Ik wil overal wel voeding geven en heb dat bij de eerste ook gedaan, maar ik merk wel dat onze kleine nu zelf die drukte niet fijn vindt.
Zij drinkt op één of andere manier dan toch minder en begint daardoor eerder weer om voeding te vragen. ik ga dus toch meer in rust voeden.

Maar ik geneer me niet hoor. Ik draag vesten en daaronder hempjes. Dus ik zit dan eigenlijk heel erg bedekt te voeden. Men ziet alleen een ronding van mijn borst en dat is toch wel te doen.

gr mama van Md en Ja

hi

ik voed gewoon als ik thuis ben met familie of vrienden erbij, ook bij anderen thuis, maar dat vind ik niet echt openbaar. Heb ook laatst in een indoor speelparadijs gevoed, zijn naar een restaurant geweest maar toen hoefde ze niet te voeden anders had ik dat wel gewoon gedaan. Voor de rest ga ik eigenlijk winkelen na het voeden, omdat ze dan lekker gaat slapen wat ik wel zo makkelijk vind en ben dan weer thuis voor de volgende voeding. Heb er totaal geen problemen mee met voeden in het openbaar, het is toch natuurlijk en daar heb je ze toch ook voor gekregen.

groetjes,
lia

oh ja, heb voedingstops van de hennes en die vind ik wel prettig, je ziet er niks van.

HoiHoi,

Ik geef zelf geen BV meer (heb 4 wk gedaan, toen werd postnatale depressie geconstateerd en moest ik stoppen vanwege medicijnen die ik daarvoor kreeg). Helaas!

Heb nog een tip voor BV shirtjes: als je handig bent op de naaimachien:

Koop 2 goedkopere t-shirtjes en maak hiervan 1 BV shirt.
Of neem een oude sweater en een t-shirt en maak hiervan een BV-sweatshirt.

Op volgende pagina vind je patronen voor van allerlei BV kleding en verdere tips:
http://www.xs4all.nl/~hhayes/Engels/clothes.htm

SUC6!!

Esther

Terug
Bovenaan