Borstvoeding loopt terug!! HELP

Hoi,

Ik denk idd dat je kindje meer melk nodig heeft, daarvoor moet je aantal dagen of een week heel veel aanleggen, ook werkt wisselvoeden heel goed, dus eerst de eerste borst dan de tweede en dan weer terug naar de eerste dan weer de tweede evt nog een keer, zolang je kindje wil! en slikt!  melk word tijdens en vlak na het voeden snel aangemaakt dus zit er steeds wat in!
Dus met andere woorden je bv loopt niet terug, je kindje heeft meer nodig, overigens is het niet vreemd als je met tijden meer/minder kolft!
Op http://www.borstvoedingsforum.nl  zijn heel veel bv-moeders en mensen van verschillende bv organisaties actief, misschien eens kijken daar kun je alle vragen op het gebied van bv-kolven enz stellen!! Hier ook hoor..haha

Dus even een paar dagen nestelen met je kleintje!

Gr MJ
mama van 3 zoons: jongste al weer 13mnd aan mama's borst
 
Hoi, nog even, laat het kolven een paar dagen en laat je kindje nu even zelf drinken, die krijgt er zowiezo veel meer uit, dus is er ook maximale vraag!
Korter drinken wil trouwens niet zeggen dat je kindje minder drinkt, de meeste gaan na een aantal weken namelijk sneller drinken, dat is normaal!

Gr MJ
 
Bedankt allemaal voor de reacties. Het is me wel duidelijk geworden dat ik mijn zoon meer moet aanleggen. Ik ben meteen aan de gang gegaan en probeer hem om de twee uur aan te leggen. Het lijkt erop dat het gaat werken!! Helaas heb ik van de week heel veel afspraken en zal het wel lastig worden. In ieder geval  ga ik   morgen m'n sportafspraak afzeggen zodat ik de hele dag rustig m'n kindje kan voeden.

Volgende week moet ik weer aan het werk. Dan is een beetje ritme wel prettig, ook voor het KDV. Kan ik na een paar dagen om de twee uur voeden weer makkelijk naar de 3/ 4 uur, of is hij dan weer gewend om om de 2 uur gevoed te worden?

Liefs,
Doornroosje
 
Hoi,

Hoe gaat het nu??
Trouwens je kunt idd naar de normale tijden terug als je klaar bent met regelen!
En misschien een keer vaker kolven om toch de goede hoeveelheid te krijgen, kolven is gewoon moeilijker dan zelf voeden, ik krijg er dan ook nooit zoveel uit, terwijl de kleine nu toch al 13mnd bij me drinkt!

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan