Hoe voeden jullie zittend (madonna/rugby)of liggend?
Verslikken jullie kindjes zich wel eens?
En lukt bij jullie het boertje doen een beetje?
Ik voed 's nachts en 's ochtends liggend. De rest van de dag zittend (zgn. madonnahouding). Ik vind liggend wel lekkerder, maar Hanna wil nog wel eens loslaten en dan weer pakken. Dan heeft ze alleen de tepel en das niet prettig. De eerste paar minuten komt er vaak zoveel melk dat ze zich constant verslikt, dat vind ik wel zielig. Dan heeft ze veel lucht in haar buikje maar ze kan maar moeilijk boeren. Ze valt tijdens het drinken vaak in slaap, dan maak ik haar weer wakker(probeer ik) voor het boertje. Soms zit ik 10 minuten met haar en nog niets.
Vanochtend heeft ze wel voor bijna 2 voedingen aan vocht eruit gespuugd. Ik schok behoorlijk, heel het bedje nat en op de vloer ernaast lag ook een behoorlijke plas. Ik heb niets gemerkt dat ze moest spugen (Weet nu wel dat ze genoeg melk krijgt :s). Later weer een klein mondje vol in het bedje. Nu is ze gelukkig weer rustig.
Bij m'n zoon leek alles wel vanzelf te gaan, heb echt nauwelijks problemen gehad. Een enkele keer een verstopt melkkanaaltje en na 6 maanden soms te weinig productie.