hoi allemaal ,bedankt voor jullie adviezen ,ik moet er wel bij vertellen dat het niet geven van bv ook psychisch is ,ik ben vroeger ontzettend gepest om mijn borsten ,zo erg dat ik er gewoon moeite mee heb om in het openbaar te gaan zitten voeden ,ik durf het alleen met mijn man erbij maar zodra er dan ouders/schoonouders zelfs mijn zus die zo dicht bij mij staan binnen komen lopen in de kraamkamer dan reageer ik daar denk ik zo op dat de melktoevoer niet op gang wil komen ,ik weet wel dat ze ook even beneden kunnen wachten ,maar ook al weet ik dat er beneden mensen zitten te wachten dan kan ik me niet op de bv concentreren ,ik denk alleen maar als ze maar niet het lef hebben om op vriendelijke wijze hun kop om de deur te steken ,kijk ook al wil je dat niet .ouders en schoonouders doen dat al heel gauw uit zichzelf want vooral mijn schoonouders vinden dat bv de normaalste zaak van de wereld is want hun eigen dochters kunnen wel bv geven met jan en alleman erbij ,ik kan het echt niet ,mischien zullen velen van jullie denken dat het tussen mijn oren zit maar ik schaam me echt voor mijn borsten ik durf ze niet te laten zien ,ik hou gewoon niet van mijn borsten ik vind ze het lelijkste aan mijn lichaam ook al kun je je kind er mee voeden ik moet me daar van af zetten en het accepteren maar pffff dat valt niet mee ik wil ze het liefst verbergen dus aan het geven van bv denk ik echt niet aan ,k,heb het 3 keer gedaan de eerste keer 9 dagen [mijn zoon kreeg niet genoeg ik had alleen maar voormelk] bij mijn 2e 3 dagen ik had toen bijna borstontsteking en kon het niet meer verdragen bij de derde ook 3 dagen t,zelfde probleem en ik zie het echt niet zitten als ik straks al 3 kids heb rond lopen om dan nog even rustig te gaan voeden ,met de 4de k, heb de handen wel vol straks en de kraamhulp word vanaf jauari ook minder en moet r zo wie zo een beroep op familie gedaan worden kijk en daar gaan we weer k,zie mijn schoonmoeder al door het huis draven en met het voeden al op mijn neus kijken brrr