Borstvoeding na borstverkleining

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb 5 jaar terug een borstverkleining gehad en ben 2,5 jaar geleden bevallen van mijn eerste kindje. Ondanks 2 weken proberen, en dan ook echt alles geprobeert, is het niet gelukt borstvoeding te geven. Er kwam per keer niet meer dan 20 cc totaal uit beide borsten.

Nu ben ik weer zwanger en twijfel of ik het deze keer weer wil proberen. De eerste keer hebben de eerste 2 weken compleet in het teken van de borstvoeding gestaan, alles moest wijken voor een goed doel natuurlijk ik wou het echt proberen.

Nu is mijn vraag wie heeft er een borstverkleining gehad en ik bij een 2e keer het wel gelukt borstvoeding te geven? Of wie heeft er verder nog tips?

hoi,

Ik heb geen ervaring met borstvoeding geven na een borstverkleining maar ben er wel zeer nieuwsgierig naar.

Ik ben nu zwanger van m'n eerste ukkepuk en ook ik heb een borstverkleining gehad. (zo'n 10 jaar geleden).
Ik ben zeer nieuwsgierig wat de ervaringen van anderen zijn. Als  't lukt zou het leuk zijn, maar ik wil niet, zoals als jij, ermee klungelen, koste wat kost, borstvoeding geven.
 De VK vond eigenlijk wel dat ik het moet gaan proberen.

Groetjes witte tulp  

hi,

ik ben ook benieuwd. Bij een vriendin van mijn zus gaat het goed, zij is ook een aantal jaar geleden geopereerd en zij kan bv geven.
Ik ben 4 jaar geleden geopereerd en wil het ook gaan proberen, nu is het wel zo dat er al vanaf week 22 ongeveer witte 'smurrie' uit mijn tepels komt.
Ik hoop dus op een goede afloop, ben ook benieuwd naar andere verhalen.

groetjes happybee

hai,