Ik heb ook geen kv in huis gehaald, toen niet maar nu ook niet nodig gehad. Mijn dochter is inmiddels 5 weken oud en krijgt volledig bv. Ik ben nu wel begonnen met kolven zodat papa ook af en toe een flesje kan geven, maar ook omdat ze dan kan wennen aan de speen. En ik voed volledig op verzoek.
Ze slaapt nu bijna iedere nacht 5,5 a 6 uur door, super fijn.
En ik zag het al staan, maar zoogcompressen heb je echt nodig inderdaad. Ik heb zelf wasbare zoogcompressen van wol-zijde, maar die gebruik ik niet tijdens het voeden want dan doet de andere borst meestal gezellig 'mee' en dan blijf ik wassen. Ik heb 6 sets wasbare compressen en inmiddels zo'n 8 dozen wegwerp verslonden. Zeker in het begin lekte ik heel veel, de wasbare compressen kan ik pas sinds een week of anderhalf gebruiken zonder dat ik er doorheen lek.
Purelan ook heel fijn. En bij de H&M hebben ze heel fijne voedingshemdjes, zeker met dit weer heel fijn dan heb je het zelf ook lekker warm.
Heel veel succes bij de bevalling en geniet van je kindje straks, het is het zó waard! Wil je thuis bevallen of ga je naar het zh?