Hallo,
Door medicijngebruik kon ik bij mijn zoontje geen bv geven. Hier had ik op zich niet zo'n heel veel moeite mee. Ik hoefde namelijk niet elke keer te voeden, had geen last van mijn borsten, had het idee dat hij goede flesvoeding had en ook kon ik ongestoord de deur uit met hem zonder dat ik mijn shirt omhoog hoef te gooien in het openbaar!
De maatschappij vond het anders maar een raar idee en regelmatig kreeg ik de vraag waarom ik hem geen bv gaf.
Ik had een reden, maar toch had ik liever willen zeggen: omdat ik daarvoor kies punt.
Sja blijkbaar vind men dat vreemd en gaan ze dan ook een hele discussie met je aan over het feit dat bv beter is.
Ik voelde me af en toe een hele slechte moeder, maar mijn zoontje groeit goed en is nooit ziek geweest. Dus ik heb niks te klagen nu.
Ik heb het wel gemist (het moment met zijn tweetjes en dergelijke).
Daarom ga ik nu wel bv geven. Ik krijg nu een tweeling en wil ze dan om en om bv en fv geven. Misschien lukt het een week maar misschien ook langer.
Ik heb het in ieder geval geprobeerd en kan dan daar ook geen spijt van hebben dat ik het niet heb gedaan!
Nog wil ik wel tegen iedereen zeggen; Laat je niet beinvloeden door andere. Als jij liever fv geeft of pijn aan je borsten hebt of wat dan ook, kies voor jezelf en je baby. Hij/zij drinkt het beste als jij je er ook goed bij voelt denk ik!
Liefs Loes