pffff. Zit echt vreselijk in tweestrijd.Bij mijn eerste dochter had ik n goede bevalling waardoor wij s'nachts naar huis werden gestuurd. Thuis bleek dat ze slecht op temperatuur bleef,veel overgaf en niet wilde drinken.Terwijl we om de 2 uur moesten aanleggen ivm een laag geboortegewicht.Om 10 uur kwam er eindelijk kraamhulp die meer de hele dag heeft zitten schrijven dan helpen.Na 2 dagen kwam er eindelijk n ander die wel geduld had maar ik was inmiddels zo uitgeput van niet slapen en alle stress dat we flesvoeding zijn gaan halen.Uiteindelijk dronk ze toen wel maar t spugen heeft maanden geduurd.Mijn man wil nu graag dat ik flesvoeding ga geven ivm alle stress van de laatse keer,ik heb er n flinke knauw van gehad en het heeft lang geduurd eer dat ik me weer goed voelde.Ik ben nogal gauw van slag,door problemen in t verleden,als alles tegenzit. De verloskundige denkt dat fv beter is voor mij omdat ik staks wel voor 2 kleintjes moet gaan zorgen.Maar ja die eeuwige twijfel he?als ik denk dat ik eruit ben krijg ik weer n opmerking van iemand en weet ik t niet meer..En dat terwijl ik bij ijn eerste echt enorm gemotiveerd was om bv te geven,had nooit verwacht dat t zo'n domper zou worden...