Borstvoeding of flesvoeding

Borstvoeding. Bij mij loopt de bv vaak meteen heel goed, volop melk (meestal teveel). Bij mij is het alleen dat Mn hormonen er niet altijd even blij mee zijn... ?

Mijn ervaring met de borst geven is niet zo'n fijne vanwege de spruw. Maar ik vind het wel belangrijk dat ze nog moedermelk kreeg dus ben ik nu aan het fulltime kolven. 

Bij de eerste tot het moment van bevalling gezegd dag ik geen bv ging geven.
Toen hij er was toch geprobeerd en het lukte. Nergens laat van gehad en uiteindelijk 1,5 jaar gegeven. 
Nu voor de tweede wil ik het weer proberen. Maar zeker niet ten koste van alles en alleen als het pijnvrij lukt. 

Ik weet het nog niet. Zou bv willen geven, maar ik heb een borstverkleining in het verleden gehad. De artsen hebben destijds gezegd dat ik nooit bv zou kunnen geven, maar de kraamzorg van een vriendin zei laatst dat het wellicht toch mogelijk is aangezien het al lang geleden is en mn lichaam misschien nieuwe melkkanalen heeft aangemaakt. Eerst maar eens met de gyn en bv expert over praten. Mocht het niet mogelijk zijn dan zij het zo en wordt het vanzelfsprekend flesvoeding

Hoi,
Borstvoeding!
Bij m'n eerste ook borstvoeding gegeven, en dat vond ik de fijnste en mooiste momentjes voor mezelf en de kleine. Begin was soms even lastig met kloven enzo, maar ging al snel beter!
Ik hoop echt dat het deze keer weer zo goed lukt! We gaan er ons best voor doen:)

Ik ga ook voor borstvoeding, heb mijn zoon en dochter ook bv gegeven. Alleen wil ik nu wel na ongeveer een maand ze ook laten wennen aan de fles. Met gekolvde melk. Dan kan manlief ook eens voeden en heb ik ook wat meer tijd voor mezelf. Heb ook twee oudere kids van 15 en 12 jaar dus ook voor hun leuk als ze hun zusje een keer de fles kunnen geven. 

Terug
Bovenaan