borstvoeding of flesvoeding?

Weten jullie al wat jullie gaan doen? Ik heb bij Mexx flesvoeding gegeven omdat ik op mn 18e een borstoperate heb gehad en ze toen zeiden dat bv niet kon. Maar heb rond de bevalling ontdekt dat t wel zou kunnen dus ik ga t bij de 2e zeker proberen en dan zien we wel!
gr Debbie

Ik heb bij onze dochter 6 maanden borstvoeding gegeven en ben deze keer zeker weer van plan om het te gaan proberen. Maar als het niet lukt om de een of andere manier, dan is er niks aan de hand.

Groetjes Hanneke

Hallo

Ik ga voor flesvoeding!
Bij Jesse heb ik eerst bbv gegeven, maar vond het verre van prettig, tepelkloven, aan beide kanten een borstontsteking, en noem maar op.Heb het na een tijdje afgekolfd maar ook dat was het niet, je voelt je net een melkkoe, je zit aan zo'n apparaat, dit deed ik dan boven als er visite was, en dan moet je de fles nog geven, ik was eigenlijk dus alleen maar bezig met de voeding.
Dit klinkt heel negatief maar zo heb ik het ervaren, Jesse wou ook niet goed uit de borst drinken, dus voor ons was de fles met flesvoeding een goed alternatief.
Bij dit kindje wil ik gewoon beginnen met flesvoeding...
Het is heel verschillend, de ene vriendin doet het een half jaar, en de andere begint er niet eens aan!

Liefs anies

hallo,

Ik hoop dat ik borstvoeding kan geven een paar maanden. maar goed, wanneer het pijn doet, of niet gaat dan vind ik het geen probleem en dan geven we de fles!

Grtss Tink

Wil deze keer ook weer bv proberen.
Rosaline heeft bijna een jaar bv gehad en dit ging heel goed.
Alleen eerste 2 weken beetje last van tepelkloven, Maar Bepaten-zalf doet wonderen!!
Maar denk dat ik het bij de 2e een half jaar doe,als het allemaal ook zo goed ga. Achteraf vind ik een jaar eigenlijk toch wel lang, maar het was vooral 's nachts wel enorm handig, haha.

Het is wel erg goed voor het kindje als hij/zij borstvoeding krijgt en het lijkt me ook wel heel bijzonder om mijn kindje straks zo zelf te kunnen voeden. Dus voor mij wordt het borstvoeding.
En inderdaad, 's nachts lijkt het me ook wel erg handig dat je je bed niet uit hoeft om in de koude keuken een flesje klaar te maken.. brr... hihi
En ik vind eigelijk ook dat het er wel bij hoort, zo heeft moeder natuur het toch bedacht!

Maar ik wil ook wel kolven, want voor de a.s. papa is het denk ik ook wel erg leuk als hij ons kleine kindje een keer de fles kan geven.

Ook ik ben zeker van plan om borstvoeding te gaan geven.
ook als ik weer aan het werk ga zal ik gaan afkolven en dan wordt het inderdaad voor papa tijd om de fles te geven.

tot die tijd denk ik dat ik hem maar de luiers toewijs hahaha

Liefs
Sylvia mama van *Angel

BORST!! Het beviel me zo goed bij mn zoontje. Ik heb tot 3 weken terug gevoed (5 maanden en een week) toen wilde hij inene niet meer, waarschijnlijk omdat ik zwanger ben is de smaak veranderd. Hij is nu 6 maanden en doet het ook prima op de fles, maar bij de volgende wil ik toch proberen om nog wat langer door te gaan!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan