borstvoeding of flesvoeding?

Beiden!!
Ik wil zeker borstvoeding proberen, bij onze eerste lukte het niet, 2 maanden vol gehouden met kolven,maar was echt een ramp. Ook omdat ons zoontje veel te vroeg was geboren en hij niet sterk genoeg was om aan de borst te drinken.
Nu willen we het wel weer proberen, maar de flesvoeding was zo fijn en ook fijn dat iemand anders de fles een keer kom geven en ik kon rusten zou ik zeker flesvoeding erbij doen. Kolven was zo erg voor mij, dat ik dat echt niet meer ga doen.
Dus zo veel mogelijk borstvoeding proberen en 1 a 2   flesvoeding per dag (nacht).

Hier ook een borstvoedingsfan! Na een opstartweek met wat kloven, lang leve de lactatiekundige, een heel tevreden borstkind. Inmiddels 16 mnd en nog steeds drinkt hij elke morgen heel even bij me. Inmiddels is nog maar 1 borst functioneel maar dat maakt hem niets uit.

Ik kan iedereen aanraden: ga ervoor! Niks is zo handig als 's nachts in je warme bedje blijven liggen terwijl je kindje lekker tegen je aanligt en zijn buikje voldrinkt. Natuurlijk manlief heen en weer laten lopen om hem te halen en brengen :))
Hahah vooral als je in nov. uitgerekend bent, brrrr!

En als het niet lukt, geen seconde wachten met het inschakelen van een lactatiekundige, want die helpen je zo weer opweg.

Veel plezier met voeden!

Groet, Marijne

Terug
Bovenaan