Borstvoeding of Flesvoeding?

De titel zegt het al.....
Waar gaan jullie voor kiezen?

Ik wil proberen om borstvoeding te gaan geven :) Vind het wel spannend hoor, want je hoort er zoveel verhalen over en het lijkt me nou niet een twee drie zo makkelijk als ik dat moet geloven. Over 2 week gaan we naar een voorlichtingsavond over borstvoeding. Ik ben benieuwd!
groetjes

hoi rosan. ik denk dat ik nu ook weer ga voor borstvoeding. heb ik bij de eekolvenrste ook gedaan maar ons dochterjte wilde gewoon echt niet dus na 1 week proberen en 2 weken kolven ben ik gaan afbouwen. dan is het niet leuk meer maar het weerhoud me er niet van om het nu weer te proberen. ik ben zelf heel erg gevoelig voor vanalles en nogwat wat betreft allergien. en borstvoeding is dan toch beter al is het maar alleen het begin.

Hey Rosan,

Ik heb ook de planning om te starten met borstvoeding. Mijn moeder heeft 4 kinderen groot gebracht met borstvoeding en het lijkt me wel een mooi iets om echt zelf je kind te kunnen voorzien van de voeding die het nodig heeft. Moet nog maar zien of als ik weer aan het werk ga nog vol te houden is, maar starten ermee wil ik zeker!!

Hoi,
Wij gaan ook borstvoeding proberen. In de familie van mijn man zijn wat allergieën, dus dan is borstvoeding wel belangrijk.Maar als het niet lukt dan maakt me dat ook niet veel uit. Ik heb geen zin om eerst te kolven en daaarna nog de fles te geven. Dan draait alles wel om voeden, lijkt me ook niet relext.
Maar proberen gaan we zeker. We willen binnenkort ook naar een voorlichtingsavond.

Hoi,

Ik ga borstvoeding geven. Bij de eerste heb ik dat ook gedaan, maar na 3 weken moest ik helaas stoppen omdat het te pijnlijk werd. Ik denk dat dit komt doordat het aanleggen niet goed ging. Ik riep eerst dat ik het nooit weer zou doen maar wil het toch weer proberen en hopelijk gaat het nu wel goed.

Liefs Wendy

Ha meiden,

Ik weet het nog niet. Bij mijn eerste heb ik vier maanden borstvoeding gegeven en uiteindelijk moest ik per direct overstappen op de fles omdat mijn zoontje niet meer groeide. Dat vond ik moeilijk ook omdat ik echt met veel pijn borstvoeding gegeven had. Bij mijn dochtertje heb ik 1 dag borstvoeding gegeven, het deed zo'n zeer.
Nu weet ik het niet....ergens wil ik het wel weer proberen, maar ik neig toch naar de fles.

Groetjes Hanneke

He leuk zeg, meer die de borstvoeding willen proberen! Kunnen we straks leuk de ervaringen uit gaan wisselen. Ik ben erg benieuwd hoe het mij zal vergaan.. ik laat het maar gewoon over me heen komen en zie wel hoe het gaat lopen. Khoop stiekem wel dat de borstvoeding gaat lukken, want het heeft zoveel voordelen. Maar als het niet lukt dan zij dat zo.
Ik wil nog wel proberen te kolven als het gewoon voeden niet lukt.
Groetjes

Terug
Bovenaan