Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vind je dat niet jammer dan? ik bedoel, je lichaam is straks helemaal klaar om bv te gaan geven en lekt soms zelfs al wat melk, om dat dan helemaal te negeren?
ben je dan ook niet bang dat de kilo's die je aangekomen bent, lang(er) blijven zitten of niet meer weggaan???
nee ik vind het niet jammer en met die kilo's vind ik een fabel want al mijn vriendinnen hebben de fles gegeven en zijn al hun kilo's al heel snel kwijt.
ook is het probleem dat ik weinig geduld heb ik ken me eigen daar te goed voor maar ik vind het wel oke als de rest borst voeding geeft ieder zo zijn mening denk ik dan.
groetjes anouk
Ik wil wel graag gaan proberen om borstvoeding te geven,het is toch altijd maar afwachten,omdat ik niet veel kan velen aan mijn tepels,wil ik als het niet gaat lukken wel gaan kolven.
Ik wil graag beginnen met borstvoeding, maar zal na 10 weken toch weer gaan beginnen met werken (half dan), dus ga het dan half om half doen. Ik hoop dat het lukt!