Borstvoeding of flesvoeding ?

@Marieke

Kolven zal ik ook doen. Na de bevallingsverlof moet de kleine 1 1/2 dag naar de kinderopvang en voor de rest gaat ie ook naar oma. Zijn papa zal ook flesje willen geven.... En ik zal op het werk ook moeten kolven zolang ik borstvoeding geef om het op gang te houden.
 
Flesvoeding!!!

Bij mijn dochter werd ik zo onzeker van het bv geven dat ik mega veel stress had, met als resultaat een ontevreden baby! Dus voor mij is bv geen keus. Liever een stress vrije mama en tevreden baby met fv dan het tegen over gestelde...
 
Hoi,

Ik wil zeker borstvoeding proberen te geven, wij zijn al bij een lactatiekundige geweest. Dit ook vanwege mijn diabetes. En dan is goede begeleiding erg belangrijk. Het is uiteindelijk de internist die beslist of ik borstvoeding mag blijven geven. En als het goed gaat wil ik zo lang mogelijk borstvoeding blijven geven.

Liefs Mariska
 
ik wou bij de oudste persee bv geven lukte niet door medicatie en een zware keizersnede
bij de 2e zat het tong riempje vast wouden ze niet losmaken
en bij de 3e jawel helemaal spontaan gewoon 5 maanden gedaan heeerlijk genieten was dat !!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan