borstvoeding of niet.

Ook in ben in verwachting van ons eerste kindje. Ik wil borstvoeding gaan proberen. Maar heb voor mezelf besloten, dat als het niet gaat, om elke reden dan ook, te stoppen.
Niet meteen opgeven, maar niet te lang aan lopen modderen...

Succes met het beslissen wat je gaat doen!

Ik hoop dat borstvoeding geven me gaat lukken,wil dat in elk geval gaan proberen, mocht het niet lukken, dan is het jammer en stap ik op flessenvoeding over..
groetjes!

Hier pro-borstvoeding. Goede ervaringen vorige keer gehad (ondanks 2 keer hevige borstontsteking en 1 keer een niet zo hevige, omdat ik inmiddels precies wist wat ik moest doen)
Uiteindelijk 18 maanden gevoed, (laatste 6 vooral in avond/nacht, overdag niet meer). Vond het in het begin heel zwaar, vooral het vele voeden, maar na 3 maanden kreeg ik er echt lol in. vooral ook omdat ik op bepaald moment de weg naar het borstvoedingsforum had gevonden, waar ik veel bevestiging en antwoord op allerlei vragen kon vinden. Na 6 maanden gecombineerd met bijvoeden a la Rapley (voor de geinteresseerde, google maar eens), vond het echt geweldig om op die manier met eten bezig te zijn.
@ mama in spe: melkproductie kan nu in de zwangerschap al op gang zijn/komen. Ik heb nu geregeld lekkage. Bij de eerste ook al rond deze tijd.

Terug
Bovenaan