borstvoeding om de 2 uur erg vermoeiiend. Help!!!

Jaa die ken ik. Mijn dochtertje van nu 2 die heeft kort bv gehad, bleek dat ze allergie had en kreeg toen nutrilon pepti. Zij heeft een zware vorm van reflux gehad terwijl ze de fles kreeg. Kon dus precies zien wat een hoelaat ze het binnenkreeg. Ze dronk niet teveel maar bleef toch steeds terug geven. Bij bv zie je natuurijk niet hoeveel er naar binnen gaat. Maar na 1,5 uur huilt hij echt van nehhh dat volgens dunstan babytaal echt honger is. En niks anders helpt dan behalve het voeden. 
 
Onze dochter wilde na een tijdje overdag ook ineens om de 1,5 uur voeding. Wel dronk ze ook onrustig en werd ze huileriger. Ik dacht dat het aan m'n productie lag oid, maar nu blijkt dat ze verborgen reflux heeft (en misschien kma maar dat zijn we nog aan het testen). Het huiltje na 1/1,5 uur was overigens ook een honger huiltje of het waren ondefinieerbare huiltjes. 


als je zoontje alleen huilt voor voeding en verder tussendoor content lijkt, is er niks aan de hand. Als je het niet vertrouwt, gewoon cb of huisarts bellen. Zij zijn hier immers voor ?
 
Terug
Bovenaan