borstvoeding op verzoek en regelmaat????

Vergeet ook niet dat borstvoeding veeeeeel energie van je neemt...
ik slik nog vitaminepillen om een beetje energie te behouden!
Probeer als je ukkie slaapt, zelf ook een tukkie te doen...
dan kom je toch nog een beetje aan je rust toe!

Oja, en dat flesje was dan kant-en-klare-kv, want om naast al die voedingen ook nog eens te gaan kolven zie ik dus echt niet zitten he. De kolf ligt vrolijk ongebruikt in de groentela van de koelkast... Mijn bv heeft niet onder geleden. En ik houd me wel redelijk aan de voedingstijden. Dus ook als ze nog niet erg hongerig lijkt geef ik de voeding, anders kom ik aan het eind van de dag niet aan de 6 voedingen en wil ze 's nachts weer drinken. ppff Dus: niet gaan rekken, dan houd je de nachtvoedingen in stand. Liever vaker overdag. (Maar dat is bij mijn kind en ieder kind is anders...) Sterkte meid!!

Mijn dochter van bijna 6 weken verzoekt ook een heleboel voeding....8 tot 10 keer per dag en steeds op verschillende tijden, en inderdaad alleen de laatste is altijd rond 22 uur...maar het begint wel zijn tol te eisen als je daarna rond 1 uur, half 4, en 6 uur wakker wordt gemaakt en dan de oudste die blij aan de dag wil beginnen tussen 7 en 8...

Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik na 8 weken ga afbouwen, zodat ik als ik weer moet werken volledig aan de flesvoeding kan (naomi dan, ik niet) Hele opluchtingdat ik dat besluit heb genomen, dus nu ga ik gewoon genieten van die donkere uurtjes met zijn tweeen in de nacht en van alle uren dat we lekker zitten overdag

maar of ik bijgekomen ben van de bevalling en de eerste weken met mijn kind aan het einde van mijn verlof......daar geloof ik niet in nee...

nou ja, misschien is dit mijn laatste kindje wel (ik wil nog  wel meer, maar mijn vriend denkt dat 2 genoeg is....) en dan ga ik tot het  uiterste van mijn krachten en energieniveau en vanuit mijn tenen ervan genieten!!!! want wat is nou nog die paar weekjes

(begin nu al sentimenteel te worden....)

Groetjes Yvonne

Wat heb ik dan een luxe.. Kian komt eigenlijk al vanaf het begin om de drie uur, soms zelfs langer. Ik maak hem niet wakker voor een voeding ook niet s avonds maar meestal meld hij zich rond half twaalf. Aangezien ik een avond mens ben vind ik dat niet erg. Hij komt dan s nachts nog een keer meestal rond drie uur en dan weer de volgende ochtend rond acht uur. Hij heeft af en toe zelfs uitschieters dat hij de voeding van drie uur overslaat Meneer is nu drie en een halve week en ik geef volledig borstvoeding.

Terug
Bovenaan