Mijn dochter van bijna 6 weken verzoekt ook een heleboel voeding....8 tot 10 keer per dag en steeds op verschillende tijden, en inderdaad alleen de laatste is altijd rond 22 uur...maar het begint wel zijn tol te eisen als je daarna rond 1 uur, half 4, en 6 uur wakker wordt gemaakt en dan de oudste die blij aan de dag wil beginnen tussen 7 en 8...
Ik heb nu voor mezelf besloten dat ik na 8 weken ga afbouwen, zodat ik als ik weer moet werken volledig aan de flesvoeding kan (naomi dan, ik niet) Hele opluchtingdat ik dat besluit heb genomen, dus nu ga ik gewoon genieten van die donkere uurtjes met zijn tweeen in de nacht en van alle uren dat we lekker zitten overdag
maar of ik bijgekomen ben van de bevalling en de eerste weken met mijn kind aan het einde van mijn verlof......daar geloof ik niet in nee...
nou ja, misschien is dit mijn laatste kindje wel (ik wil nog wel meer, maar mijn vriend denkt dat 2 genoeg is....) en dan ga ik tot het uiterste van mijn krachten en energieniveau en vanuit mijn tenen ervan genieten!!!! want wat is nou nog die paar weekjes
(begin nu al sentimenteel te worden....)
Groetjes Yvonne