<p>Hallo lieve ouders van nu, ik heb even een peptalk nodig, ik ben 15 juni bevallen van mijn zoontje (3e) kindje. De zwangerschap verliep vermoeiend en had last van alle kwaaltjes die je maar kan bedenken. Ik sliep al vrij snel heel slecht en de laatste weken van de zwangerschap was ik blij als ik een paar uurtjes kon slapen. Na een pittige (geen persweeen) maar super snelle bevalling ben ik direct gestart met borstvoeding wat meteen ook heel goed ging. Meneertje is erg hongerig en zal geen voeding overslaan. Nu is hij 19 weken en komt nog steeds om de 3 uur voor voeding en vaak ook eerder. In de nacht is het helemaal een ramp en kan meneer tussen de 4 a 10 keer roepen. wat vaak ook voor voeding is en soms alleen om te troosten. Overdag slaapt meneer net aan 2 uurtjes. We doen aan co sleeping. Ik begin nu een beetje in een dip te raken en zie alleen nog maar nadelen en vermoeidheid van borstvoeding. Maar als ik denk aan stoppen voel ik mij enorm schuldig. Mijn vermoeidheid zegt stoppen met borstvoeding, maar me moedergevoelens zegt doorgaan. Kolven was niet gelukt omdat ik alle voedingen weg kon gooien door erge spruw. is dit eventjes dit gevoel of wordt het erger? Want zo kan ik niet genieten van de borstvoeding</p><p> </p><p> heeft er iemand tips of een fijne peptalk liefst michelle</p>