Borstvoeding vraagje

Hoi Jac,

Het ondooit snel hè!?!? Vond ik ook. Wij hebben de vriezer op zolder staan en als ik dan beneden ben is het al een klein beetje ontdooit. Iniedergeval genoeg om giga te gaan smeren. Ik heb het ook wel eens gewoon laten ontdooien in de koelkast, maar net wat Eva schrijft de zakjes zijn zo lek.
Ga denk ik maar als de zakjes uit de diepvries komen gelijk een snee op elk blokje maken en ze er dan zo uit drukken. Er liggen er namelijk nog wel een aantal in de vriezer.

Ik gebruik de kolf van Avent. Het is een Electrische maar er zit ook een handkolf bij. Die gebruik ik altijd.
Met de hand kolven gaat bij mij veel sneller dan Electrische.
Iemand van jullie toevallig ervaring met neusspray voor een toeschiet reflex? Kan je dit bij de apotheek halen of is het op recept?
Lijkt mij wel handig voor het kolven op het werk. Gaat toch altijd iets moeizamer bij mij.

Liefs Danielle

@danielle; de neusspray heb ik op recept gekregen door een telefoontje naar de assistente zij heeft even overlegd met de arts en 's middags stond het klaar. Ik heb het alleen nog niet in huis want ik bleek geen probleem met het kolven maar een gigadip door mijn menstruatie.

@marie Wat betreft het invriezen hiervoor heb ik de avent bekers en allemaal goedkope flesjes van het kruidvat. Hier nu 2,5 ltr ingevroren en idd de flesjes zijn op.

wat betreft de kolf heb ik een avent handkolf, ik heb kortdurend de mini-electric van Medela geprobeerd maar dit was geen succes. zelf de enkele elektrische kolf van Avent aangeschaft maar ik heb ook het idee dat ik met de handkolf meer en sneeler kolf.

bedankt voor alle tips had al even bij de drogist gekeken vanochtend maar die hadden de advent bekers niet. Zal ze morgen even via internet bestellen. Ik heb trouwens ook de Avent handkolf! Had met Yara een elektrische van Medela gehuurd! Had toen de handkolf ook maar dit vond ik toen niks.Maar heb nu zoveel melk dat dit heel makkelijk gaat, binnen een kwartier heb ik zo 200!

Liefs marie

Terug
Bovenaan