Borstvoeding zo pijnlijk

Ik heb ook erg veel pijn gehad aan mijn tepels ook tot huilen toe en niet altijd door kloven.. ik smeer ze nu altijd in met uierzalf (zoontje is al 3 maanden) en dan smeer ik ook nog een beetje op mijn pad. Soms denk ik, het kan wel weer zonder maar dan krijg ik een paar dagen later toch weer veel last. Misschien dat dit helpt? En anders zou ik zeker stoppen en geen pijn blijven lijden.
 
Dank voor jullie reacties!
Lactatiekundige heeft naar tongriempje gekeken en deze zou in orde zijn. Ben inmiddels ook naar de huisarts geweest, is wat op kweek gezet en krijg ik morgen de uitslag van, ben benieuwd! Hoop bijna dat er wat uitkomt wat de pijn kan verklaren, want het is bijna geen doen zo. 
 
Hii
Wat naar dat je zoveel pijn hebt.
Ik zelf een schimmelinfectie gehad aan mijn tepels. Dat deed toen ook zo ongelooflijk veel pijn! Ze hadden me eerst ook vanalles vertelt en aangeraden. Niks hielp, ik wou stoppen maar dat mocht niet van de huisarts.. Daar ga ik ook niet meer na luisteren want ik ging door de grond van pijn. Maar na een tijdje kwamen ze achter de schimmelinfectie. Hier heb ik speciale zalf voor gekregen en toen nam de pijn snel af.
Ik weet niet wat je hebt of hoe de pijn voelt. Maar mischien als ze niks vinden kun je daar een naar vragen.
Ik hoop dat het snel beter word! Sterkte!
 
Terug
Bovenaan