<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>5 weken geleden ben ik bevallen van dochter en ik geef borstvoeding, ik heb het een beetje verwaarloosd door flesjes tussen door te geven. Dit omdat ik het ongemakkelijk vond als ik visite kreeg, of het kwam even niet zo goed uit. </p><p>Mijn productie was toen al niet optimaal. Ik heb 4 dagen om de 2 uur gekolft, ook in de nacht, het was toen redelijk opgang. </p><p>Maar mijn dochter is na 20 min per borst nog steefs niet verzadigt. </p><p>Als ik kolf zijn de hoeveelheden erg wisselend en helemaal niet veel.</p><p>het frusteeerd me onderhand heel erg en ik merk dat ik niet aan het geniet ben. Ik ben de hele dag alleen maar met voedingen bezig, na een borstvoedings sessie van 50 minuten vraag ik me alleen maar af. Zou ze genoeg hebben, wanneer zou ze kunnen komen? </p><p>Vaak gebeurde het dat ze na 30 min alweer kwam.</p><p>zo zat ik dan een hele dag te klooien. Ik zit er aan te denken om te stoppen met de borst, het geeft mij zoveel stress.. maar ik twijfel ook weer erg!</p><p> </p><p>herkennen jullie dit en of hebben jullie tips? </p><p> </p>