Borstvoeding

Hallo mensen,

Ik ben net gestopt met de pil en het enige waar ik aan kan denken is: zwanger, baby... alles wat daar mee te maken heeft. Ik ben al tijdschriften aan het lezen en informatie op het internet...Mijn schoonzus is net bevallen, dus nu ik haar zo zie met haar zoontje wil ik dat ook zo graag!!
Maar wat ik wilde vragen... Ik heb een cup A, en ik vraag me af of mijn borsten wel groot genoeg zullen worden om borstvoeding te geven... Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat ik hele grote borsten krijg...
Ik wil wel graag borstvoeding geven...

Groetjes

 
ze zullen wel groeien hoor maar heeft verder weinig met borstvoeding te maken.Niet je borsten maar je tepels hebben daarmee te maken volgens mijn vorige kraamhulp.
Groetjes
 
daarna worden ze wel weer kleiner. soms helemaal niks meer. ik heb van mijn eigen cup c en met de zwangerschap had ik cup e. en je gelooft het nooit ik had niet genoeg borstvoeding.
de omvang van je borsten hebben niks te maken met het kunnen geven van borstvoeding. als het niet lukt geef je toch gewoon het flesje? je bent nog niet eens zwanger, dus om je nu al druk te gaan maken over het kunnen geven van borstvoeding hahaha.
zorg eerst maar dat je zwanger raakt. en dan kan je 9mnd in de stress gaan zitten of je uberhaubt wel voeding kunt geven. want dat weet je ook pas daarna.
succes ermee
 
Mijn moeder was bijna plat voordat ze zwanger werd en ze had een klein cupje A toen ze borstvoeding gaf en dat ging meer dan prima. Dus maak je daar maar geen zorgen over! Aan de grootte van je borsten zal het niet liggen. En of ze groter worden... Ik denk dat je borsten gemiddeld 1 a 2 cups groeien.

Maar goed, voor nu in ieder geval veel succes met zwanger worden, he?
 
Terug
Bovenaan