borstvoeding

Hoi,

jahoor, je mag gewoon alles eten bij borstvoeding. Er is een geweldige website met alle informatie over borstvoeding en er staan ook alle fabeltjes op beschreven: www.borstvoeding.com ik heb in elk geval heel veel aan deze website gehad.

Hoi,

Ik geef borstvoeding en eet alles wat ik hebben wil. Ik merk aan Cas geen verchil als ik uien, scherpe kruiden of sinaasappels heb gehad.

Wel ben ik voorzichtig met alcohol Hooguit een half glaasje wijn. Maar ik heb ook gemerkt dat dat tegenwoordig meer dan genoeg is voor mij (vroeger dronk ik in dezelfde tijd een halve fles)

Wat een aanrader is om WEL te drinken: rooibosthee. Dat schijnt dan juist weer erg goed te zijn tegen darmkrampjes. Of het ook echt werkt? Ik merk wederom geen verschil bij mijn zoon. Maar het smaakt me wel erg goed

Ik heb mijn dochter bijna 8 maanden bv gegeven en eigenlijk alles wel gegeten. Ze heeft geen enkele keer krampjes gehad. Het is dus per persoon verschillend.
Wel weet ik dat roken en drinken niet mag....nou ja het is beter van niet.

Tijdens het voeden had ik altijd enorme dorst en dronk ik altijd een half litertje water.

Groeten van Gea

Terug
Bovenaan