Borstvoeding

Mijn dochtertje wordt over 6 dagen 1 jaar en ook ik ben voorlopig niet van plan om te stoppen. Tenzijn mijn dochtertje het op een gegeven moment genoeg vind. Maar daar ziet het er nu nog niet echt naar uit.
 
ik heb 6 weken bv gegeven en heb er niet vrijwillig voor gekozen om te stoppen ,
toen ik was bevallen hebben ze me in het ziekenhuis verkeerd uitgelegd hoe ik mijn zoontje aan moest leggen na 4 dagen had ik dus een borstonteking en ook een urineweg infectie
ik heb toen antibiotica gehad
ik was vastbesloten om door te gaan wou zoo graag bv geven en het ging heel goed op die infecties na mijn kindje kwam genoeg aan en dronk goed
na een week weer het zelfde verhaal de ontsteking was terug gekomen en kreeg dus alweeeer antibiotica
weeer door gegaan maar toen het voor de dere keer gebeurde heb ik voor mijn kindje gekozen en besloten te stoppen want hij had ook last van de medicijnen
iom met mijn huisarts heb ik toen tabletjes gehad tegen stuwing
nu is mijn zoontje al bijna 3,5 maand en ik mis het echt het gezellige knusse van bv geven
mocht ik nog n kindje krijgen weet ik zeker dat ik dan ook bv ga geven

 
Ik heb het, ondanks al mijn goede voornemens, maar twee weken volgehouden. Na mijn bevalling in het ziekenhuis kreeg ik ook geen briljante hulp, waardoor ik meteen tepelkloven kreeg. Mijn zoontje zoog ook verschrikkelijk hard en was steeds maar te ongeduldig om goed te happen. Ik heb toen een tijdje full-time gekolfd, maar ben daar uiteindelijk mee gestopt toen ik een zware postpartumdepressie kreeg en aan de medicijnen moest.

Nou ja, volgende keer beter... Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie, hoor.
 
Bij ons was het best doorzetten soms. Zeker toen ik een cyste bleek te hebben. Maar uiteindelijk tot 6 maanden volledig bv gegeven en tot 8,5 mnd een paar keer per dag. Toen vond ik het moeilijk om te stoppen. Gelukkig vond onze zoon het niet moeilijk om helemaal over te gaan op de fles, maar we hebben het dus wel heeel langzaam afgebouwd.
Ik heb het in het begin heel zwaar gevonden en na 3 maanden heel prettig en handig.
 
ik heb ruim 5,5 maand volledig bv gegeven en toen ineens was het "op" maakte veel minder melk ook door stress op het werk denkik. Blij dat ik deze 5,5mnd vol heb gehouden ondanks een slecht begin. Nu is mijn dochter 7 maand en geef nog steeds 1 ochtendvoeding, kan het nog niet helemaal loslaten. Heerlijk knusjes zo in de morgen lekker samen warm in bed en langzaam wakkerworden. Ik kan deze voeding nog niet helemaal laten gaan.. was dit weekend vast besloten te stoppen maar ja... ben er nog niet helemaal aan toe denk ik.
 
Terug
Bovenaan