Borstvoeding

Hier is helaas na 8 weken de overstap naar de fles gemaakt.
I.v.m. infectie bij/ na de bevalling en kindje en mama niet bij elkaar kwam het al niet echt op gang en een paar weken later ziek deed de boel definitief 'opdrogen'.
Daar kon ik niet tegen kolven en aanleggen helaas.
 
Ben nog steeds aan het kolven, maar werd minder dus ze krijgt nu 1 kunstvoeding, en als het helemaal mis is 2 per dag kunst.
vond het ook moeilijk, en wat stinkt dat spul zeg!! maak ik het misschien verkeerd?
 
Ik geef ook al 4,5 maand uitsluitend borstvoeding en ook ik ben nog niet van plan te stoppen. Dus ik denk dat het meevalt met het aantal vrouwen dat borstvoeding geeft. Het is heerlijk als het kan en inderdaad heel intiem, ik doe het ook bij de volgende zeker weer!!Ook al ging het de eerste 3 weken helemaal niet.
 
Ik heb 4 maanden volledig borstvoeding gegeven, en nu nog alleen de eerste
voeding.
Mijn dochtertje is nu 6 maanden en ik vind deze eerste voeding nog erg handig en probeer dit ook zo lang mogelijk vol te houden.
Als ik ooit een tweede mag krijgen dan ga ik zeker weer bv geven.
 
Jeetje dat valt me allemaal erg mee. Begon me echt een beetje een uitzondering te voelen. Jammer voor degenen waarbij het niet gaat zoals gehoopt maar gelukkig is er voor die gevallen toch de fles. Ik hoop dat ik het zonder kan blijven doen.
 
Ik geef nu bijna 8 maanden borstvoeding. Ik vind het zelfs wel jammer dat je nu voedingen moet laten vallen omdat ze een warme maaltijd krijgt en dergelijke. Ik zit nu dus nog op 3x borstvoeding per 24 uur.
Het heeft met tijden wel wat energie en moeite gekost, je moet er soms flink in investeren, maar het is het dubbel en dwars waard. Bij mijn eerste is het niet gelukt en moest ik noodgedwongen stoppen na 3 weken, dus nu is het extra leuk.
 
Ik heb drie kinderen nu 6,4 en 2 jaar oud, ik heb de eerste 6 maanden zelf gevoed, de 2de 11 maanden en de derde 10 maanden. Ik volede me er pretig bij en het is het beste voor het kindje.
 
Terug
Bovenaan