borstvoeding

hmm ik twijfel nog steeds.. het liefst doe ik flesvoeding mijn moeder heeft ons borstvoeding gegeven en die zei dat het vreselijk zeer deed mijn schoonzusje zei het zelfde en dat voor haar de lol er snel af was..veel mensen waaronder de vk zegt dat ik het gewoon moet proberen...maar zo slecht is flesvoeding toch niet?? zijn jullie er voor jezelf al uit wat jullie doen???

hoi hoi,

ik ga eerst borstvoeding proberen. mocht het niks zijn, dan kan ik altijd nog overstappen op flesvoeding.

iedereen ervaart het weer anders. aankomende maandag heb ik een borstvoedingsavond bij de verloskundige. ik vind een beetje objectieve info wel prettig. en wie weet dat je er tips oppikt die het borstvoeding geven veel makkleijker maken.

ik denk altijd maar zo...als je het niet probeert dan weet je t niet.

x jessica

Hey,

Ik geef gewoon flesvoeding, ik heb het bij de eerste ook gedaan, flesvoeding gegeven, en hij is een grote jongen geworden. Ik vond het heel erg prettig!
Ik zie het gewoon niet zitten borstvoeding, en ik vind dat je er 100% achter moet staan! Succes met het maken van de keuze en je kan sowieso de benodigheden voor flesvoeding in huis halen, kun je op het moment altijd beslissen hoe en wat!

Liefs

flesvoeding is ook niks mis mee hoor.

ik heb wel beide keren borstvoeding gegeven de eerst 4 a 5 maanden.
wil dat gewoon weer proberen.
wil je wel een andere kant laten horen dan. dat ik het niet mega erg vond hoor borstvoeding geven. vind wel in begin vooral met de eerst is het even doorzetten, maar als het allemaal eenmaal lekker loopt is het fijn. en het heeft ook wel zo zijn intieme kant met je baby.
maar kort om gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

het proberen kan altijd natuurlijk dan kun je eventueel natuurlijk zo nog over stappen op fles.
maar niet denken na 3 dagen dit wordt niks, want dan heb je juist misschien net last van stuwing( stuwing is niet fijn dat kan best gevoelig even zijn)
maar ben je na 2 weken lekker bezich (weet niet hoelang het duurt voordat het goed loopt, verschild per persoon ook iets.)
succes met een keuze maken.
groetjes van mij

Ik ben een voorstander voor borstvoeding, (als het allemaal gaat lukken) ivm allergieen in de familie. Borstvoeding is toch iets natuurlijks waar veel goede voedingsstoffen in zitten tegen allergieen en je bouwt ook nog een speciale band op met je baby. Als je partner een flesje wilt geven dan kan je kolven, electrisch zelfs! Ik bedoel tegenwoordig wordt het een stuk makkelijker gemaakt dan vroeger.
Mijn schoonzus heeft er 3 in 3 jaar en elke baby heeft een half jaar BV gehad. En zij heeft er erg van kunnen genieten. Wel met wat moeite soms, maar de echte doorzetter wint! Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn, maar het lijkt mij wel makkelijk als je onderweg bent, heb je altijd op de juiste temperatuur je voeding voor je baby bij je! Nou ja praktijk zal wel niet zo rooskleurig zijn, maar wie niet droomt....toch!

Voor als je je nog twijfelt succes met het kiezen!

liefs

Ik ben een voorstander voor borstvoeding, (als het allemaal gaat lukken) ivm allergieen in de familie. Borstvoeding is toch iets natuurlijks waar veel goede voedingsstoffen in zitten tegen allergieen en je bouwt ook nog een speciale band op met je baby. Als je partner een flesje wilt geven dan kan je kolven, electrisch zelfs! Ik bedoel tegenwoordig wordt het een stuk makkelijker gemaakt dan vroeger.
Mijn schoonzus heeft er 3 kinderen in 3 jaar gekregenen elke baby heeft een half jaar BV gehad. En zij heeft er erg van kunnen genieten. Wel met wat moeite soms, maar de echte doorzetter wint! Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn, maar het lijkt mij wel makkelijk als je onderweg bent, heb je altijd op de juiste temperatuur je voeding voor je baby bij je! Nou ja praktijk zal wel niet zo rooskleurig zijn, maar wie niet droomt....toch!

Mijn schoonzus heeft er 3 kinderen in 3 jaar gekregenen elke baby heeft een half jaar BV gehad. En zij heeft er erg van kunnen genieten. Wel met wat moeite soms, maar de echte doorzetter wint! Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn, maar het lijkt mij wel makkelijk als je onderweg bent, heb je altijd op de juiste temperatuur je voeding voor je baby bij je! Nou ja praktijk zal wel niet zo rooskleurig zijn, maar wie niet droomt....toch!

Terug
Bovenaan