Borstvoeding

Ik zit beetje met een dilemma... want ik geef nu volledige BV (en savonds 1 flesje FV) als Dani savonds maar blijft zoeken om te eten...daarna issie helemaal in coma...

Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in, de BV snachts vindt ik t wel handig maar overdag en savonds .....pfff
Maar het lijkt wel als je wilt stoppen of je een misdaad begaat, want iedereen vindt t zooo zonde en het is zo belangrijk blabla... ik heb zo iets van ik heb het belangrijkste gegeven en mijn best gedaan....
Maar ik heb t idee dat Dani soms niet genoeg krijgt zodat ie steeds zoekt en waar ik gestrest van wordt omdat ik dag en nacht kan komen opdraven met mn borst... dus lijkt me uiteindelijk de fles handiger.. kan mn man ook een keer....

Ook ik moet elke keer voeden en heb zo nooit eens tijd wat met mn dochter te doen... want dan zit ik elke keer te voeden...

wat vinden jullie, wat kan ik t beste doen??? Ik ga zo ie zo geen CB of lacatie kundige inschakelen....

Groetjes Joyce

Ik kan je helemaal begrijpen. Ik was er ook helemaal klaar mee. Mijn oudste dochter heb ik 2,5 maand borstvoeding gegeven en Olivia 10 dagen. Ik heb de bv nu bijna afgebouwd. Ze kwam gewoon niet aan, ik bleef maar voeden, maar het kwam er voor een gedeelte weer uit (spugen). Na een bezoek bij de osteopaat bleek er lichamelijk genoeg aan de hand te zijn en drinkt ze nu veel beter, maar ondertussen was ik al overgestapt op fv. En hoewel ik het emotioneel best moeilijk vond om te stoppen met de bv, heb ik nu wel mijn rust gevonden, ook omdat mijn man inderdaad ook de fles kan geven en ik onze andere dochter meer aandacht kan geven.
Ik kan je niet zeggen wat je moet doen, maar het is zeker geen misdaad om te stoppen. Je moet echt doen wat je zelf wilt, een tevreden moeder is ook erg belangrijk!!

amy krijgt ook bv en ik vind ook dat ze s avonds best vaak blijft zoeken.. nu ben ik erachter dat het krampjes zijn... als ze krampjes hebben hebben ze ook enorme zuigbehoefte... is dat het misschien niet??
amy groeit hier goed en plast en poept goed dus ik blijf nog wel doorgaan maar s avonds krijgt ze wel een speentje... omdat ik a geen tijd heb om met mn pink erin te zitten heb nog een kindje van 6 rondlopen en zo heb ik mn handen vrij met een speen... heeft ze echt honger pakt ze de speen niet....

en als je wilt stoppen gewoon doen jij bent eigen baas en tis JOUW kind dus wat een ander ervan vind tja BOEIEN hihi

succes

Quinn krijgt meteen vanaf het begin al flesvoeding. Maar als jij er niet meer achter staat om bv te geven en liever fv wilt gaan geven, dan moet je dat gewoon doen meid. Je moet zelf doen waar jij en dani zich het beste bij voelen. Want als jij straks gestresst gaat zitten te voeden, dan helpt dat ook niet echt natuurlijk.
Succes met je keuze meid en laat andere mensen maar praten en denken wat ze willen!!!

Liefs marielle

Quinn krijgt meteen vanaf het begin al flesvoeding. Maar als jij er niet meer achter staat om bv te geven en liever fv wilt gaan geven, dan moet je dat gewoon doen meid. Je moet zelf doen waar jij en dani zich het beste bij voelen. Want als jij straks gestresst gaat zitten te voeden, dan helpt dat ook niet echt natuurlijk.
Succes met je keuze meid en laat andere mensen maar praten en denken wat ze willen!!!

Liefs marielle

Ik moet zeggen dat ik het ook een hele opgave vind... Quintus lijkt de laatste paar dagen maar niet genoeg te krijgen en ik doe geen oog meer dicht. Heb ook het gevoel dat hij constant honger heeft. Morgen komen ze van het CB dus maar eens wegen en overleggen of het nog goed gaat.

Je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Ik ben ook na 2 weken gestopt met de BV.
Ik moet wel zeggen dat het normaal is dat baby's s avond vaker willen drinken.Dit heet clusteren.
Ze komen dan vaker achter elkaar. Het heeft te maken met de melkproductie. Ze willen dan zelf zorgen voor een goede bodem zodat ze langer achter elkaar door kunnen slapen.

vergeet trouwens ook niet dat de kindjes regeldagen kunnen hebben he!!

amy kwam op dag 10 om de 2 uur voor voeding.... hoort er bij.... is dat het niet???

I(probeer alleen mee te denken....)

Terug
Bovenaan