Borstvoeding

Was benieuwd wie hier hun kindjes nog borstvoeding geven?hier nog steeds volledige bv en geniet er nog heel erg van ook Kyandro vind het nog best.het kolven op het werk gaat ook gelukkig erg goed.en heb altijd (nog)voldoende voeding als ik werk.wel drinkt hij soms uit flesje beter.(hij is sneller afgeleid als hij uit de borst drinkt,bij ieder geluidje erg nieuwschierig en laat dan los en dan weer drinken)als hij flesje krijgt kan hij ondertussen ook zien wat er gebeurt denk haha.maar ondanks dat wil ik nog lang niet stoppen met de bv.zolang het goed blijft gaan blijf ik bv geven.
hoe lang willen jullie bv blijven geven en hoe bevalt het tot nu toe?ben zomaar benieuwd zeg maar...

liefs jootje

Ik ben vorige week gestopt met de borstvoeding. Ik gaf al niet meer volledig hoor. Julia kwam er niet goed van aan, ook niets naar van alles te hebben geprobeerd (extra kolven, vaak aanleggen). Ze heeft 6 weken volledige bv gehad, en toen ben ik heel langzaam gaan afbouwen. Met 12 weken zat ze volledig op de kunstvoeding. Ik legde haar nog wel een paar keer per dag aan, meer voor de gezelligheid. Helaas was de productie bijna helemaal stopt, dus werd ze gefrustreerd als ze teveel moeite moest doen. dat leek me ook niet helemaal de bedoeling. Dus vorige week te knoop doorgehakt...
Ik vind het wel echt jammer dat ik nu geen bv meer geef, want ik genoot er erg van. Maar het is goed zo. Ik heb een tevreden baby, en dat is belangrijk.

Liefs Maartje

Ook ik geef nog volledig bv. Ik vind het heerlijk, heb absoluut geen behoefte om met flesjes te gaan sjouwen. Rick en Tom groeien ook nog steeds goed en zijn vrolijk, alert en zeer tevreden. Heerlijke mannetjes!!
Volgende week moet ik naar het cb, ben wel heel benieuwd hoeveel ze aangekomen zijn, want als het te weinig is, zal ik toch moeten gaan combineren met fles.
Dus als het goed gaat hoop ik het te blijven doen tot het niet meer nodig hebben (ong. 9 mnd) denk ik of als ze erg gaan bijten.
Bij de andere kinderen heb ik ook 10 , 11 en 8 mnd gegeven.

Ook ik geef nog volledig bv. Ik vind het heerlijk, heb absoluut geen behoefte om met flesjes te gaan sjouwen. Rick en Tom groeien ook nog steeds goed en zijn vrolijk, alert en zeer tevreden. Heerlijke mannetjes!!
Volgende week moet ik naar het cb, ben wel heel benieuwd hoeveel ze aangekomen zijn, want als het te weinig is, zal ik toch moeten gaan combineren met fles.
Dus als het goed gaat hoop ik het te blijven doen tot het niet meer nodig hebben (ong. 9 mnd) denk ik of als ze erg gaan bijten.

Hier ook nog volledige borstvoeding!
Heerlijk! Kolfen op werk loopt ook hier goed en mijn ventje groeit als kool! Hij is nu 4 maanden en 1 week en weegt 6,7 kilo en is ruim 67 cm! We gaan 1 februari weer naar het cb voor de derde serie prikken, ik ben zo benieuwd hoe groot hij dan is.
Het is echt zooo fijn dat het zo goed is gegaan/gaat met de bv!

Grappig, wat Josanne noemt: het snel afgeleid zijn aan de borst is heeeel herkenbaar! Ineens wil meneertje alles meemaken, óók tijdens het eten ;-)

Ook ik wil minimaal tot 9 maanden doorgaan, tenzij hij dan mijn tepels eraf bijt: dan blijf ik kolfen om 'm toch nog bv te kunnen blijven geven.

X
Evje

ben bijna klaar met afbouwen. Ik moest alles kolven, omdat Floor eerst niet wilde drinken, en daarna alles uitspuugde als er geen johannesbroodpitmeel doorheen zat.
Toen Floor 3.5 maand oud was ging mijn kolf stuk en moest ik ruim 2 weken wachten op een reserve onderdeel. Ondertussen moest ik weer een kolf huren. Nou toen was ik er klaar mee.

Terug
Bovenaan