Borstvoeding

Ik ben al een tijdje over op volledige flesvoeding. De borstvoeding ging steeds minder goed, vanwege spruw die maar niet over wilde gaan. Op een gegeven moment was ik er zelf ook helemaal klaar mee.

Ik geef ook nog volledig bv. Heerlijk om te doen. Ook onze kleine meid is snel afgeleid, vooral als papa 's avonds nog even tv wil kijken. Haha. Ik wil 6 maanden voeden, maar ik heb ook nog geen baan, dus kan het nog makkelijk volhouden. Bij 6 maanden wil ik af gaan bouwen.

Karlijn is vandaag 5 maanden en ik geef nog volledig bv. Ik was van plan om 6 maanden te geven maar nu dat "al"over een maand is weet ik nog niet of ik dan wel wil stoppen dus kan best dat ik nog langer door ga. Op werkdagen kijk ik wel uit naar het stoppen maar dat komt door het kolven wat ik op het werk echt niks vind( zat donderdag in de kleedkamer omdat er geen andere plek was en de een na de ander kwam binnen, 1 collega stond erbij en keek ernaar met de opmerking"sorry dat ik zo kijk hoor maar dit heb ik echt nog nooit gezien", dat zijn dus wel de momenten dat ik denk ik stop en wel nu meteen)

@ essje: Poeh kan me voorstellen dan je dan wel wilt stoppen! Je werkt ook onregelmatig he? Anders kun je er ook voor kiezen om alleen s ochtends en 's avonds bv te geven en de rest kunstvoeding. Dan hoef je neit te kolven. Dat heb ik op het laatst gedaan en dat beviel erg goed.
Ik werk onregelmatig, maar heb nog tot vorige week elke ochtend en avond nog bv gegeven. We maken Julia nog wakker om 22.00 uur en dan ben ik net terug van mijn late dienst. Kon dus precies.
En ik snap dat je nog niet wilt stoppen, het is zo fijn...

Terug
Bovenaan