Borstvoeding ? ...

Ook dit keer wel weer BV hier, al ga ik nu wel vrij direct een flesje erbij geven.Beide oudsten werden met ca 3mnd gewoon niet meer goed zat van mijn melk, hoewel de hoeveelheid bijna té was...En toen ik op dat moment een fles bij wilde geven kreeg ik bijna borstontsteking omdat ze dan zó zat waren van die fles dat ze niet meer bij mij wilden drinken.En wát ik ook probeerde om de stuwing tegen te gaan (als kraamverzorgende ken ik genoeg tricks en trucks...) Niets hielp.Nu hoop ik die ellende te voorkomen door em vroeger aan de fles te wennen.

En jullie?? BV of fles?

Liefs Gerrie
 
BV! Vorige keer ook gedaan, tot 4 maanden...
Wel icm fles ook en niet om de hoeveelheid, maar wel om mijn eigen vrijheid en kolfen is niet mijn ding plus dat ik er enorme stuwing van kreeg! Auw auw :(
 
Bij salvador heb ik 4 maanden borstvoeding gegeven alleen wilde het mannetje niet aan de borst dus ik heb 4 maanden gekolfd.
Als het dit keer niet lukt ga ik gelijk over op flesvoeding ik heb nu geen tijd om te kolven.
Mannetje heeft ook aandacht nodig.
Maar ga er van alles aan doen om het te laten lukken heb dit ook aan de vk doorgegeven.
En straks met de intake van de kraamzorg.
 
Ik heb de eerste 5 en de tweede 6 maanden borstvoeding gegeven en wil ook nu borstvoeding gaan geven. De oudste 2 hebben nooit goed uit een fles willen drinken, daardoor was ik nogal gebonden en gaf stoppen met borstvoeding veel gedoe (moesten vanaf toen overal pap van maken en met een lepeltje geven...). Daarom krijgt nr 3 al heel snel een paar keer per week een flesje gekolfde melk. Dit gaat ons hopelijk geen derde keer gebeuren...
 
hier ook 1 die flesvoeding gaat geven maar niet omdat ik geen borstvoeding wil geven maar ik heb meer water als melkproductie (haha).
ik vind het wel ontzettend jammer,maar me 1ste is ook groot geworden van de fles.
 
Ik wil proberen BV te geven, maar ik heb bij de vk al aangegeven dat ik niet tot het uiterste ga. Lukt het niet dan lukt het niet, ik ga niet weken aanmodderen tot er een beetje ritme is. Ik wil genieten van de kraamtijd en wanneer ik weer aan het werk ga, wil ik sowieso al over zijn op de fles. Kolven op het werk zie ik namelijk helemaal niet zitten!
 
Terug
Bovenaan