Borstvoeding ? ...

ik wil nu alles op alles zetten voor bv bij de eerste 2 niet gelukt door omstandigheden nu al een afspraak je gehad met een borstvoedingsdeskundige en we gaan de 21 ste naar een borstvoedingsvoorlichtingsavond voor tips. ben nu bijna 15 jaar ouder en heb meer gedult +een andere man die me in alles steunt
 
Heb bij de 1e 2weken BV gegeven en dat is ons allebei niet goed bevallen, helaas.
Gaf ook veel stress ik de kraamweek.
Nu hebben we besloten om direct de fles te gaan geven.
 
Mijn eerste heeft 3 weken bv gekregen, hij had nog veel te veel honger. De 2e kreeg meteen de fles en de 3e heeft bijna 3 mnd bv gekregen. Een heftige spruw maakte daar een eind aan. Nu ga ik weer proberen om bv te geven. De Nystatine ligt al klaar voor het geval dat.
 
BV, de eerste heeft dat 9 maanden gehad en dat ging prima. Nouja... prima... de eerste weken was wel erg aanklooien met tepelkloven en reflux, maar toen we het eenmaal doorhadden vond ik het wel gezellig. Bovendien heeft mijn oudste veel eczeem (ikzelf ook) en dan is het toch fijn als je weet dat je er alles aan gedaan hebt om dat te voorkomen of te verminderen.
Als het niet goed lukt, ga ik wel kolven. Ik heb zo'n dubbele elektrische gekocht de vorige keer toen ik ging werken, dat ging als een tierelier. In een kwartiertje klaar en geen problemen met stuwing of wat dan ook. Ik had wel een oxytocine neusspray van de huisarts gekregen om de toeschietreflex goed op gang te krijgen, superhandig als je in een kille vergaderzaal zit hihi.
Maar goed, BV niet ten koste van alles hoor, als de kleine teveel honger heeft of wat dan ook en een lactatiekundige weet het ook niet meer dan wordt het gewoon een flesje.
 
Terug
Bovenaan