borstvoeding

Hey,

maak er maar even een nieuw onderwerp van... Moonpoontje vroeg me of ik nog borstvoeding gaf, hier mijn antwoord erop (en dat van haar)
Wie geeft er ook nog borstvoeding?

Natasja-79:
De jongens krijgen nog steds borstvoeding ja. Ben wel sinds de vorige week teruggegaan naar 1 keer per dag (allebei een kant of nummer 1 heeft geluk en nummer 2 nog maar een beetje) omdat mijn borsten erg gevoelig zijn (is normaal de laatste weken) Geen idee of ze veel binnenkrijgen maar ze drinken allebei nog graag.
Ben trouwens heel benieuwd hoe Tijn (nu 2,5) strakjes reageert als de baby vaak mag drinken...
Geef jij nog bv? Zijn er nog andere mama´s die bv geven?

Moonpoontje:
Wat leuk zeg, heb je straks drie aan de borst. Ja, ik geef nog steeds bv. Joost drinkt nog zon 3 a 4 keer per dag.
Ben inderdaad benieuwd of er nog meer mama's zijn die nog bv geven.
 
Wat leuk en bijzonder dat jij Joost ook nog de borst geeft! Krijg je er wel eens reacties op? (positief of negatief) 3 Tot 4 keer per dag, heerlijk! Zijn toch bijzondere momenten... Lijkt mij strakjes wel heel bijzonder dat er nog 3 bij mama kunnen drinken (helaas niet tegelijk...)

groetjes Natasja
 
Tja, op mijn werk hoor ik weleens opmerkingen (ik moet soms nog wel kolven op werk omdat ik onregelmatig werk) van, nou, nu nog steeds??

Ik vind het heel praktisch en vind het ook de normaalste zaak van de wereld. Het is onze manier van (op) voeden.
 
hey,

hier helaas geen bv meer. Heb tirza 10 maanden gegeven, ik werd ziek en zo ineens was het over. Ging ook weer menstrueren. Twee keer en ik ben nu weer zwanger. Met het vasste voornemen om weer bv te geven, en dan langer.

Vind het erg leuk om te lezen dat jullie nog steeds voeden, snuffel weleens op bvforum en daar kwam ik jullie ook tegen. Dit motiveert mij enorm om zelf te gaan voeden en om het heel lang vol te houden. Dat past wel bij ons.

 
Terug
Bovenaan