borstvoeding

wie van jullie geeft eigenlijk nog borstvoeding en tot welke leeftijd wil je het geven chloë krijgt nog volledige borstvoeding dat wil ik zeker tot 6 maanden volledig blijven doen en dan kijken hoe het verder gaat
 
hoi,

liz krijgt bortsvoeding de hele dag.
alleen de laatste voeding voor ze gaat slapen is een flesvoeding want ze redt het niet een nacht op bv.
ik wil nog zeker drie maanden doorgaan dan is ze 6 maanden.
dit ivm allergieen in de familie.
 
HIer ook volledig bv...gaat nu super itt bv bij mijn eerste, was echt een ramp.. En nu gaat het zo makkelijk. Abigail slaapt zo'n 8 uur snachts.
 
Bijna volledig. van de 5 voedingen krijgt ze 1 fles omdat ik eigenlijk wil gaan afbouwen voordat ik wil gaan werken.. maar doe dit al een paar weken heb er moeite mee om af te bouwen.. dus blijf steken op 1 fles.. moet over 5 weken weer gan werken dan is ze 5 maanden oud en wil dan eigenlijk alleen de vroege voeding nog doen.. heb een hekel aan kolven maar aan de ander kant het is dan nog maar een maand en dan is ze een half jaar... moeilijk moeilijk vind ik dan haha
 
ik kolf ook op het werk ik wil na de 6 maanden ook nog bv blijven geven dus zal voorlopig nog wel even moeten blijven kolven ik werk maar13 uur per week dat scheeld ook
 
Terug
Bovenaan