borstvoeding

Wij gaan voor de flesvoeding. Wel overwogen hoor om borstvoeding te geven maar ik zie papa ook graag flesje geven. Bovendien is het op mijn werk moeilijk om te kolven.

haha iets te snel...

Ik ben ook van mening dat borstvoeding niet per definitie beter is voor de kleine. Ik ken een kindje dat borstvoeding heeft gekregen en die heeft last van allergieen en is vaak ziek. Een ander kindje daarentegen dat altijd flesvoeding heeft gekregen is veel minder vaak ziek en heeft geen last van allergieen.

Ik wil proberen om 6 maanden borstvoeding te gaan geven. Mocht het niet lukken dan kunnen we altijd nog overstappen op flesvoeding.

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar het lijken mij bijzondere en intieme momenten met mijn kindje.

Ik geloof erg in de kracht van de natuur en het heeft er alle schijn van dat de natuur vraag en aanbod (vaak) zo goed op elkaar kan afstemmen (qua hoeveelheid maar ook samenstelling) dat het mij het beste en ook het gemakkelijkste lijkt om daat zoveel mogelijk gebruik van te maken.

ik heb 2x borstvoeding gegeven en ook heel lang,.. Ik vond het ideaal en hele makkelijk in de nacht niet eruit om een fles te maken maar gewoon naast je tillen en voeden..
Ik hoop en ga er vanuit dat het u weer goed zal gaan.

Terug
Bovenaan