Mijn dochter is met 37 weken geboren, dus was maar ook 2700 gram. Zij werd meteen aangelegd, maar de borstvoeding lukte niet; nauwelijks melk en zeeer pijnlijk en daardoor veel stress. Omdat ze op de 3e dag nog maar 2450 woog, hebben mijn man en ik besloten om de fles te gaan geven en vanaf die tijd gaat het super en genieten we alledrie volop van elkaar. Nu krijg ik regelmatig van mijn schoonfamilie te horen dat ik het te snel heb opgegeven en dat je met de fles geen goede band kan opbouwen. Dat is toch belachelijk! Ik ga hier tegen in, maar ze blijven volhouden dat borstvoeding het allerbeste is en dat ik het allemaal egoistisch heb gedaan. Ik weet heus wel dat in borstvoeding het beste zit, maar als het niet gaat van beiden kanten dan houdt het op en is de fles een goed alternatief en heeft de band ouder-kind niet onder te lijden.Heeft iemand anders ook ervaring hiermee en hebben jullie tips wat ik kan zeggen zodat ik ze tuk heb (bijv. mijn man de fles laten geven op een verjaardag en dan zeggen goh ik heb toch ook nou een band met de moeder of ja daphne anders had je nu hier met een blote borst gezeten. Ik hoor graag van jullie