Borstvoedingspoepvlekken...

Prachtig woord voor galgje ;)! Maar heeft iemand een tip hoe je die gele smurrie uit kleertjes kan wassen? Na een wasbeurt op 60 graden met Vanish zitten de vlekken er helaas nog in...
 
dat duurt ongeveer 3 jaar!!!

HAHAHA

nee gekheid, maar k zat net van de week te bedenken dat jette me (voor 3jaar) op mn toen gloed nieuwe pyama poepte... ik kreeg de vlekken er ook niet uit, maar nu zag ik ze niet meer........

maareh, ik heb wel eens gehoord dat je eerst koud moet wassen, nadat je t ingeweekt hebt.Want een (heet) ingewassen vlek gaat nog moeilijker weg.

succes
 
Goeie vraag! Ik krijgt het er namelijk ook niet uit. Zelfs op 80 graden gewassen.
Van de week had Marly zoveel gepoept, ze zat er helemaal onder. Ik heb haar romper kapot geknipt (oeps) omdat ik het zonde vond om de poep door heel haar haar te smeren, whahahaha.
En toeval of niet; de gele smurrie zit vooral op witte kleding.
 
Ik spoel sowieso de kleertjes eerst in de wasbak met koud water, vervolgens in de wasmachine, helaas helpt het niet...

@Raeven: Herkenbaar! Ik heb het ook al eens gedaan! Ik vond het echt te zielig om zo'n vieze poepromper over d'r hoofdje te trekken :)...
 
Mijn enige oplossing is net zo vaak meewassen tot het eruit is of iniedergeval bijna eruit is. Meestal na 3 wassen. Maar lijkt inderdaad wel altijd op witte kleertjes te gebeuren.
 
ik week het eerst in in een emmer met vanish, daarna als je het er aan toe hebt om te wassen, eerst ff flink schrobben en dan pas mee wassen, mijn moeder doet op dit moment ook nog veel wasjes en die gebruikt ossengalzeep ( ook mooi woord voor galgje) om eerst in te weken en wassen en zweert ze bij
 
Dat probleem had ik ook maar dat is opgelost. Mijn zus had ooit gehoord dat je het buiten moest hangen. Gewoon in de buitenlucht.
Ik had ook een rompertje wat tot op de rug toe onder zat. Ik had het al in de biotex geweekt en gewassen maar het ging er niet uit. Ik heb het buiten gehangen en het is echt weg. Geen idee hoe het komt maar het helpt. Dus dames...letterlijk de vuile was buiten hangen...eerst wassen natuurlijk.;-)
 
Terug
Bovenaan