Borstvoedingspoepvlekken...

Ik heb het ook elke keer....maar vaak is het op wit en gelukkig heb ik gloortabbletten daar gaat het er sowieso mee uit.
Je hebt ook bij sommige winkels glorix o2 dat kan je er ook op smeren dat werkt ook wel maar ik krijg vaak vlekken er ook niet uit en dan geef ik het aan mn moeder...hahah lekker makkelijk....maar ze krijgt altidj alle vlekken eruit.......(en hoe..geen idee want als ik het doe lukt het niet,waarschijnlijk komt het omdat ik een super mama heb...hahahahah)
 
Ik doe de kleertjes meteen in een sopje (bodempje lauw water en naar verhouding veel fijnwasmiddel) en laat het zo staan totdat er weer een was gedaan wordt. Dan even goed uitspoelen en Shout op de vlekken doen. Vrijwel alles is na het wassen verdwenen en ik was het niet speciaal op hoge temperatuur. Dit werkt trouwens alleen goed als ik thuis ben en meteen een sopje kan maken. Anders is het veel lastiger. Mijn moeder kan ik helaas niet vragen, maar buiten hangen ga ik maar eens proberen :)
 
Iemand al geprobeerd om ze buiten te hangen na de wasbeurt??? ik ben benieuwd naar jullie ervaring?? lijkt me toch niet dat het alleen bij mij werkt. Scheelt in ieder geval een hoop schrobwerk en extra wasmiddelen
 
Hier een sept mama..
Ik doe die vuile kleren in een emmer met schepje vanish en kokend water..daarna was ik het gewoon op 30gr en is er altijd uit bij mij..
was in eerste instandsie wel bang dat het zou krimpen maar doet het ook niet..dus dit werkt voor mij prima..
 
Terug
Bovenaan