Boterham

Hey memmies!!!

Onze kleine meid lust echt alles!!! Broodkorstjes zijn in no time op, en deze week voor het eerst een hele boterham met appelstroop!! Heerlijk vond ze het!!! Al duurde het wel lang, op de helft was ze doodop dus niet helemaal opgegeten maar het is een goed begin!!!!
Suc6 er verder mee allemaal!!!

x

x memke

hoi,

dinand eet ook echt alles! maakt niet uit wat je 'm voor zet hij eet wel, mijn dochter was ook niet zo makkelijk, maar is uiteindelijk allemaal goed gekomen, die eet nu ook alles, dinand lust alleen mijn eigen gekookte groente niet, maar dat zal nog wel komen,

groetjes susanne

Ik ben er nog niet mee begonnen omdat mijn moeder een gluten intelerantie heeft, dan adviseren ze om te wachten!
Met fruit, groenten enzo ben ik wel gewoon (eigenwijs! Hahaha) eerder begonnen maar dit viond ik toch nog te eng..
Moet er niet aan denken dat ze het ook krijgt, want het is echt geen pretje!
Heb er wel zin in trouwens, maar goed nog maar even wachten. Het gaat toch al zo snel!

Mijn zoontje heeft nu twee dagen een halve boterham met smeerkaar op. Zonder korstjes.
Hij vind het volgens super dat hij hetzelfde mag eten als mamma. Ik eet dan nl. ook gelijk! Hij smult er van!

Vanmiddag ga ik eens appelstroop proberen.

Terug
Bovenaan